خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

مدیران مدارس، بهترین اساتید معلمان مدرسه هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۷۸

در تمامی دنیا فرهنگ جامعه بر اساس هنجارها و ارزش‌های همان کشور بنا نهاده می‌شود و امروز با تدوین سند این امر مهم در کشور در حال اجرا شدن است.

در تمامی دنیا فرهنگ جامعه بر اساس هنجار‌ها و ارزش‌های‌‌ همان کشور بنا نهاده می‌شود و امروز با تدوین سند این امر مهم در کشور در حال اجرا شدن است.
به گزارش ایلنا از ساری، محمد علی امیری در گردهمایی امور شاهد استان ضمن تقدیر از کسب رتبه دوم کشوری در فعالیت‌های ستاد شاهد و امور ایثارگران، گفت: همه اولیا و دانش آموزان علاقمند تحصیل در مدارس شاهد هستند که این نشان از تلاش و سطح بالای علمی و فرهنگی این مدارس است.
مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با بیان اهمیت ماه محرم و گزیده‌ای از مصائب آن دوران خاطر نشان کرد: چیزی که حضرت امام(ره) را در مبارزه و مقابله با آمریکا و مستکبران، تشکیل انقلاب شکوه‌مند اسلامی و منافقین قوی‌تر از گذشته در راه پیمودن این مسیر محکم و استوار نمود؛ پیروی از مسیر امام حسین(ع) است.
وی افزود: امروز کشور اسلامی ما با رهبری مقام عظمای ولایت، با پشت سر گذاشتن موانع متعدد که از سوی کشورهای غربی بر ما تحمیل شده است در مسیر پیشرفت و تعالی قرار دارد و پایدار ماند و در صحنه‌های جهان استوار و مقتدرانه ظاهر می‌شود.
امیری با اشاره به اینکه حرکت انقلاب اسلامی ایران در مسیر حرکت انقلاب حضرت امام حسین(ع) و پرچمداری می‌باشد خاطر نشان کرد: امروز ایران اسلامی در چشم اندار ۱۴۰۴ مسیری تعیین کرده که در همه حوزه‌ها باید اعم از علمی، اقتصادی و منابع باید به الگو و رتبه اول منطقه قرار گیرد.
مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) نیز در آن دوران تباهی، با از دست دادن و قربانی فرزندان خویش جشم انداز جهانی را ترسیم نموده است و آن امر به معروف و نهی از منکر بوده است.
وی با بیان اینکه میدان عاشورا میدان تربیت، رشد و هدایت بود، اظهار داشت: چشم انداز امام حسین(ع) برای یک عمر بود که همه ملت‌های جهان و همه مردم در طول بشریت بدانند این انقلاب و این دین باید زنده بماند که موجب رشد فرهنگی ملت‌ها، رشد بشریت، هدایت و تربیت و زنده ماندن دین خواهد شد.
مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: ما واقعه عاشورا را بهترین، مترقی‌ترین، پیشرفته‌ترین چشم انداز فرهنگی برای بشریت می‌دانیم.
وی با اشاره به اینکه ما مربیان و معلمان باید با هنرمندی از این بستر‌ها و فرصت‌ها استفاده کنیم و شعله عشق دانش آموزان به اهل بیت را بیشتر کنیم تصریح کرد: هنر مربی این است که به خواسته‌های فرهنگی دانش آموزان توجه کنند که یکی از آن‌ها راه اندازی دسته‌های عزاداری و تشکیل هیات‌های مذهبی در مدارس است.
امیری با اشاره به بحثتحول بنیادین در آموزش و پرورش اشاره نمود و افزود: در تمامی دنیا فرهنگ جامعه بر اساس هنجار‌ها و ارزش‌های‌‌ همان کشور بنا نهاده می‌شود و امروز با تدوین سند این امر مهم در کشور در حال اجرا شدن است.
وی بیان داشت: ما مدیران مدارس ایرانی و اسلامی وظیفه داریم الگوی مناسب را با توجه به کشور اسلامی ایران باید به معلمان ومربیان خود ارائه دهیم.
مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به ویژگی‌های مدیران موفق در مدارس تصریح کرد: مدارس موفق بعد از اندیشه و فکر خلاق و پویا، بدنبال امکانات و تجهیزات هستند.
امیری در ادامه با بیان اینکه مدیران مدارس، بهترین اساتید معلمان مدرسه هستند، افزود: مدیران موفق باید مدیرانی با ابعاد شخصیتی علمی و دینی باشند.
در ادامه این جلسه کارگروه تخصص در زمینه سیستم‌های نرم افزاری نکفا با حضور عابدی، مسوول فرابری داده‌های اداره کل شاهد وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز