خبرگزاری کار ایران

معاونت فرمانداری ویژه آمل خبرداد:

کمک ۳۴۰ میلیاردی مردم آمل به عتبات و عالیات

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۳۲

تاکنون ۳۴۰ میلیارد ریال برای بازسازی عتبات و عالیات از سوی مردم این شهرستان جمع‌آوری شده است.

معاونت فرمانداری ویژه آمل گفت: تاکنون ۳۴۰ میلیارد ریال برای بازسازی عتبات و عالیات از سوی مردم این شهرستان جمع‌آوری شده است.

به گزارش ایلنا از آمل، سیدجعفر رسولی صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی عتبات و عالیات این شهرستان با اعلام اینکه با همکاری بخشداری‌های و دهیاری‌های روستاهای شهرستان آمل پنج هزار کیسه برنج جمع‌آوری شده است، یادآور شد: از این تعداد کیسه‌ها حدود ۱۲۰۰ کیلو برنج از سوی مردم متدین و مسلمان این شهرستان جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه با همکاری آموزش‌ و پرورش شهرستان ۶۰ هزار پاکت نامه در مدارس توزیع شده است، افزود: در آغاز توزیع این پاکت‌ها دانش‌آموزان علاقه خود را نسبت به هرگونه کمک برای بازسازی به عتبات و عالیت نشان دادند.

رسولی با تاکید براینکه در جهت کمک‌رسانی باید اطلاع‌رسانی دقیق از سوی مسئولان به مردم صورت گیرد، اظهار داشت: همچنین برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی باید اعتمادسازی از سوی دستگاه‌های اجرای انجام شود.

معاونت فرمانداری ویژه آمل در اشاره به سهم بازسازی این شهرستان جهت صحن حضرت‌زهرا(س) در نجف اشرف بیان داشت: جهت بازسازی این صحن سهم شهرستان حدود ۱۰۸ مترمربع تعیین شده است.

وی با اعلام اینکه جهت ساخت این صحن به ازای هر متر مربع ۳۰ میلیون ریال هزینه می‌شود، ابراز داشت: مجموع ساخت صحن حضرت زهرا(س) بالغ بر ۳۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال هزینه می‌طلبد.

رسولی خاطرنشان کرد: هر گونه کمکی از سوی شرکت یا اداره‌ای به ازای هر متر سند افتخاری از ستاد مرکزی به نام آن اداره یا شرکت صادر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز