خبرگزاری کار ایران

رییس اداره ورزش و جوانان بهشهر:

یازدهمین رقابت‌های کشتی شهید هاشمی‌نژاد در سالن جدید برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۶۲

رییس اداره ورزش و جوانان بهشهر گفت: یازدهمین دوره رقابت های کشتی بین المللی شهید هاشمی نژاد در سالن جدید برگزار می شود.

رییس اداره ورزش و جوانان بهشهر گفت: یازدهمین دوره رقابت‌های کشتی بین المللی شهید هاشمی‌نژاد در سالن جدید برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از بهشهر، سیدعسگری اکبری اظهار کرد: ساخت این سالن که از آرزوهای دیرینه مردم بهشهر بود، با تلاش‌های صورت گرفته در ماه‌های اخیر برای برگزاری مسابقات بین المللی کشتی شهید هاشمی‌نژاد آماده می‌شود.

وی گفت: این رقابت‌ها، به مسابقاتی تاثیرگذار در رده سنی جوانان تبدیل شده است و می‌طلبد از تمام ظرفیت‌های شهرستانی و استانی برای برگزاری مطلوب آن استفاده کنیم.

رییس اداره ورزش و جوانان بهشهر افزود: با پیگیری‌های فراوان نماینده مردم بهشهر در مجلس و فرماندار، بودجه‌های مناسبی برای تکمیل این تالار ورزشی جذب شد و در مدت زمان باقیمانده تا برگزاری مسابقات، شاهد تکمیل این سالن خواهیم بود.

اکبری ادامه داد: با برنامه ریزی انجام شده، همزمان با آغاز یازدهمین دوره رقابت‌های کشتی بین المللی شهید هاشمی‌نژاد، مراسم افتتاحیه این سالن ورز شی نیز برگزار می‌شود.

وی افزود: کار ساخت سالن شهید هاشمی‌نژاد بهشهر از سال۷۰ آغاز شد، اما تاکنون به بهره برداری نرسیده است.

رییس اداره ورزش و جوانان بهشهر ادامه داد: احداثاین سالن ورزشی در سال۷۰ دارای توجیه بود و در آن زمان از مکان‌های بسیار مجهز محسوب می‌شد، اما در شرایط کنونی متناسب با جمعیت شهرستان نیست و کارآیی لازم را نخواهد داشت.

یازدهمین دوره رقابت‌های کشتی بین المللی شهید هاشمی‌نژاد ۱۴ و ۱۵ آذر با حضور تیم‌های بر‌تر استان‌های کشور و ۳ تیم خارجی در بهشهر برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز