خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران تاکید کرد:

لزوم توسعه کلاردشت بر مبنای گردشگری

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۴۸

توسعه شهرستان کلاردشت با توجه به ظرفیت توریستی مناطق شهری و روستایی آن، باید براساس و مبنای گردشگری باشد.

استاندار مازندران خواستار تشکیل ستاد جذب سرمایه گذار در شهرستان‌های استان شد.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح جلودار در جلسه کارگروه توسعه کلاردشت، با اشاره به جدیدالتاسیس بودن این شهرستان، گفت: توسعه شهرستان کلاردشت با توجه به ظرفیت توریستی مناطق شهری و روستایی آن، باید براساس و مبنای گردشگری باشد.

وی خواستار مطالعه کار‌شناسی و علمی این موضوع توسط متولیان امور فنی و شهرسازی شد و افزود: ورود سرمایه گذار در هریک از مناطق شهری و روستایی مازندران باید همراه با رونق اقتصادی برای اهالی و ساکنین آن باشد.

استاندار مازندران خواستار تشکیل ستاد جذب سرمایه گذار در شهرستان‌های استان شد و گفت: کلاردشت علیرغم داشتن همه مواهب خدادادی از محرومیت رنج می‌برد.

فلاح جلودار بر افزایش تولید کارخانه ریسندگی کلاردشت تاکید کرد و افزود: مدیران ارشد استان به غرب مازندران توجه جدی خواهند نمود و انتخاب یکی از معاونین استاندار از این منطقه نیز نوید بخش همین نکته است.

وی تصریح کرد: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، طبق برنامه زمان بندی شده با اختیار کامل در هریک از شهرستان‌های غرب استان حضور خواهد یافت و مشکلات مردم ومسئولین را رصد و پیگیری خواهد نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز