خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری بهشهر:

ورودی پارک ملت بهشهر با طرح هنرمندان بومی زیباسازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۱۵

ورودی و المان مقابل پارک ملت بهشهر با بهترین طرح هنرمندان و طراحان بومی زیباسازی می‌شود.

سرپرست شهرداری بهشهر گفت: ورودی و المان مقابل پارک ملت بهشهر با بهترین طرح هنرمندان و طراحان بومی زیباسازی می شود.

به گزارش ایلنا از بهشهر، حمید آزموده اظهار کرد: این طرح در راستای زیباسازی مبلمان شهری بهشهر است و طرح جدیدی که توسط هنرمندان طراحی و به تایید کمیته طرح های عمرانی و زیباسازی شورای اسلامی و شهرداری برسد، جایگزین نماد شمشیر فعلی خواهد شد.

وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت خلاقیت و هنر هنرمندان بومی یکی دیگر از اهداف اجرای این طرح است و همه کسانی که تمایل دارند در این فراخوان شرکت کنند می توانند آثار خود را تا ۲۵ آبان ماه به دفتر شورای شهر بهشهر ارسال کنند.

سرپرست شهرداری بهشهر افزود: به طرح منتخب این فراخوان جایزه نفیسی اهدا خواهد شد و امیداوریم این فراخوان، شروعی برای زیباسازی دیگر مناطق شهر با بهره گرفتن از توان هنری جوانان و هنرمندان منطقه باشد.

آزموده ادامه داد: توجه به فرهنگ ایرانی و اسلامی و پرداختن به مفاهیم تاریخی و هویتی و همچنین نواوری و خلاقیت، از مواردی است که به کار بردن آن در این نماد، باید مورد توجه طراحان و هنرمندان قرار بگیرد.

وی بیان کرد: زیباسازی شامل بخش‌های هویتی، نمادها و معنویت است که این نماد و زیبایی اگر به درستی طراحی شود، روحیه شهروندان را تقویت خواهد کرد.

سرپرست شهرداری بهشهر اظهار کرد: المان‌های شهری نمادهایی هستند که در عین بی‌جانی، طراوت و جان ویژه‌ای به فضای شهری داده و موجب می‌شوند تا فضای زیبای شهری موجب ایجاد انگیزه و افزایش شور و نشاط در شهروندان شود.

آزموده ادامه داد: یکی از کارکردهای المان‌ شهری، ارتقای کیفیت و ایجاد سرزندگی فضاهای شهری و زیبایی است و فقدان جذابیت در فضای شهری، مانع ایجاد حس زندگی و نشاط در میان شهروندان خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز