خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بابل خبرداد:

کسب رتبه اول مسابقات داستان نویسی کشور توسط دانش آموز مازندرانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۷۲

دانش آموز بابلی در مسابقه داستان نویسی ۵۵ کلمه‌ای با موضوع صلح توانست رتبه اول کشور را کسب کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بابل گفت: فاطمه حاتمی، دانش آموز سال سوم متوسطه از دبیرستان علی بن موسی الرضا(ع) ۱۶ ساله در مسابقه داستان نویسی ۵۵ کلمه‌ای با موضوع صلح توانست رتبه اول کشور را کسب کند.

به گزارش ایلنا از بابل، عیسی لطیفی، با اعلام این که دانش آموزان بابلی با توانایی‌های بسیار بالایی که دارند، می‌توانند قله‌های رفیع علم و دانش درکشور و حتی جهانی را فتح کنند گفت: خانم فاطمه حاتمی، دانش آموز سال سوم متوسطه از دبیرستان علی بن موسی الرضا(ع) ۱۶ ساله با داستان " اسم داداشم " در ردۀ سنی نوجوانان، با اکثریت آرا، در مسابقه داستان نویسی ۵۵ کلمه‌ای با موضوع صلح به مناسبت روز و هفته جهانی صلح برگزار شد، توانست رتبه اول کشور را کسب کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بابل، با اشاره به این که محیط، انگیزه به همراه تلاش، پشتکار و مهارت های شناختی و فراشناختی از مهم ترین عوامل موفقیت محسوب می شود، اظهار داشت: این افتخار در ایجاد انگیزه و تلاش برای کسب رتبه‌های برتر در دیگر سال‌ها برای تمامی دانش‌آموزان شهرستان، خانواده و مجموعه فرهنگیان بسیار مهم و تأثیرگذار است.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان بابل در ارتباط با توجه به نقش پدر و مادر در موفقیت بیان داشت: در موفقیت هر فردی زحمات پدر و مادر انسان بسیار مهم و اثرگذار است.

وی در ارتباط با عوامل موفقیت جوانان خصوصاً در زمینه علمی، گفت: هر شخصی برای موفقیت باید ایمان و تلاش خود را تقویت نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز