خبرگزاری کار ایران

طی اطلاعیه مدیریت بحران مازندران اعلام کرد؛

دمای هوای مازندران کاهش می‌یابد / ورود یک سامانه بارشی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۶۳

از روز یکشنبه مورخ ۲۸ مهرماه ۹۲ به علت ورود یک سامانه بارشی وزش باد، بارش باران و کاهش دما در استان رخ خواهد داد.

با توجه به پیش بینی اداره کل هوا‌شناسی مازندران از روز یکشنبه مورخ ۲۸ مهرماه ۹۲ به علت ورود یک سامانه بارشی وزش باد، بارش باران و کاهش دما در استان رخ خواهد داد.

به گزارش ایلنا از ساری، اطلاعیه‌ای از سوی اداره کل مدیریت بحران مازندران در خصوص وضعیت جوی استان به شرح ذیل اعلام می‌شود:

با توجه به پیش بینی اداره کل هوا‌شناسی مازندران، از روز یکشنبه مورخ ۲۸ مهرماه ۹۲ به علت ورود یک سامانه بارشی وزش باد، بارش باران و کاهش دما در استان رخ خواهد داد.

به تمامی شهروندان مازندرانی و مسافرین توصیه می‌شود در هنگام تردد در محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان به خصوص در شب و در هنگام بارندگی‌های شدید ضمن رعایت نکات ایمنی و توقف در مکان مناسب و امن و کسب اطلاع از مسیر طی طریق کنند، از اقامت و تردد در بستر و حریم رودخانه‌ها، مسیل‌ها و نقاط سیل گیر در هنگام بارندگی‌های شدید و رگباری خودداری نمایند، ساکنین بومی حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و نقاط سیل گیر در هنگام بارندگی‌های شدید و رگباری ضمن رعایت نکات ایمنی در مکان مناسب و ایمن پناه گیری کنند.

همچنین به تمامی نیروهای امدادی و خدماتی توصیه می‌شود آمادگی لازم جهت هر گونه عملیات امداد و نجات و خدمات رسانی همچون گذشته به خصوص در راه‌های ارتباطی اصلی و فرعی را داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز