خبرگزاری کار ایران

۱۲ آبان ماه؛

اولین همایش مهندسی روابط انسانی در ساری برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۵۹

به شرکت کنندگان در این همایش گواهینامه شرکت در دوره توسط اداره کل آموزش و پژوهش استانداری مازندران اعطا می‌شود.

روح الله معافی، مدیر کل روابط عمومی استانداری، روابط و ارتباطات را جزء ضروریات جدایی‌ناپذیر زندگی انسان‌ها دانست و گفت: در دنیایی که هر روز ارتباطات و ابزارهای تکنولوژی را وسیع‌تر و فرصت‌های آن نیز افزایش می‌یابد مهارت برقراری ارتباطات اثر بخش پیش برنده و تعیین کنندهٔ سطح زندگی خواهد بود.

به گزارش ایلنا از ساری، وی اغلب ارتباطات انسانی را به‌صورت شفاهی و غیر کلامی دانست و تصریح داشت: ارتباطات شفاهی درصد کمی از پیام را تشکیل می‌دهد و این میزان، طبعا نمی‌تواند همه نیات گوینده را برآورده سازد، بنابراین برای ارتباط مؤثر باید همه ابزارهای ارتباط را به کار گرفت.

معافی آشنایی با انواع ارتباطات غیر کلامی را یک ضرورت تردید ناپذیر دانست و افزود: سلطه بر تفسیر و تعبیر آن‌ها، به صاحبان این مهارت، کمک خواهد کرد تا در ارتباطات خود با دیگران، از یکسو هنرمندانه‎‌تر رفتار کنند.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان در ادامه از برگزاری همایش «ارتباطات غیر کلامی» از سوی اداره کل روابط عمومی استانداری مازندران با همکاری شرکت توسعه اندیشان بازار شمال خبر داد و بیان داشت: این برنامه با هدف توانمند سازی افراد در به کار گیری استراتژی‌های ارتباطی نفوذ و اثرگذاری بر مخاطب، آموزش مهارت‌های تکنیکی ارتباطات غیر کلامی اثر بخش و مهندسی روابط انسانی برگزار خواهد شد.

معافی از حضور و سخنرانی استاد علی محمد بیدار مغز بعنوان مدرس تشریفات کاربردی و مربی فن بیان در این همایش خبر داد و گفت: برنامه فوق، ۱۲ آبان ماه سال جاری در ساری برگزار می‌شود و به شرکت کنندگان گواهینامه شرکت در دوره توسط اداره کل آموزش و پژوهش استانداری مازندران اعطا می‌شود.

یادآور می‌شود متقاضیانی که نسبت به ثبت نام از طریق اینترنت اقدام نمایند از ۲۰درصد تخفیف ویژه این همایش بهره‌مند می‌شوند ضمن آنکه جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پورتال اطلاع رسانی استانداری مازندران مراجعه و یا با شماره ۳۱۰۹۰۹۰-۰۱۵۱ دبیرخانهٔ این همایش تماس حاصل نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز