خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره کانون صنایع غذایی ایران خواستار شد؛

مالیات بر ارزش افزوده در صنایع غذایی خذف شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۱۰

مازندران بزرگرین قطب صنعت غذایی کشور است. / در هیچ کشوری در حوزه صنعت غذا مالیات بر ارزش افزوده به آن تعلق نمی گیرد.

زرگران، عضو هیات مدیره کانون صنایع غذایی ایران در همایش صنایع غذایی که با شعار(غذا و سلامتی) در مجتمع تفریحی و رفاهی شرکت نفت محمودآباد برگزار شد؛ گفت: در استان مازندران صنعت غذایی وجود ندارد که جزاولین های صنعت غذایی ایران نباشد.

به گزارش ایلنا از ساری، وی افزود: مازندران در صنعت و آرد و نان، لبنیات، کارخانجات روغن کشی و تصفیه روغن جز برترین ها می باشد.

زرگران با اشاره به صنعت لبنیات در مازندران خاطر نشان کرد: نگین صنعت لبنیات در استان مازندران قرار دارد.

وی ادامه داد: همچنین استان مازندران در بحثبرنج و شالیکوبی، مرکبات و ضایعات تبدیلی، دامداری و مرغداری سنتی و صنعتی دارای جایگاه شاخصی است.

زرگران از مازندران بعنوان بزرگرین قطب صنعت غذایی کشور نام برد.

وی به همایشی که با همکاری کانون انجمن های صنایع غذایی کشور به مناسبت بزرگداشت روز غذا برگزار شد گفت: در این همایش قطعنامه ای امضا شد که مهمترین بند آن بهبود قوانین مربوطه از طریق مجلس شورای اسلامی برای ایجاد سیستم های پایدار تولید غذای سالم بود.

عضو هیات مدیره کانون صنایع غذایی ایران به مالیات بر ارزش افزوده در حوزه صنعت غذا اشاره کرد و تصریح نمود: صنعتگران حوزه صنعت غذایی با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند.

وی ادامه داد: این مشکل فقط در کشور ما وجود دارد و در هیچ کشوری صنعت غذا مالیات ارزش افزوده به ان تعلق نمی گیرد.

زرگران گفت: به نمایندگی از تمام اتحادیه های صنعت غذایی کشور اعلام میداریم که خواستار حذف مالیات بر ارزش افزوده صنایع غذایی و اخذ این مالیات از صنعت دخانیات هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز