خبرگزاری کار ایران

از سوی پلیس راه مازندران اعلام شد؛

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۰۶

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ظهر فردا سه شنبه ۲۳ مهرماه به مدت ۴ روز در محورهای مواصلاتی مازندران خبر داد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ظهر فردا سه شنبه ۲۳ مهرماه به مدت ۴ روز در محورهای مواصلاتی مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ «جعفر محمدنژاد» با اعلام این خبر افزود: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در ایام تعطیلات عید قربان، محدودیت‌های ترافیکی از ظهر فردا سه شنبه در محور‌های مواصلاتی استان اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۲۲ مهرماه تا ساعت ۱ بامداد روز شنبه ۲۷ مهرماه از محور کندوان(کرج – چالوس) هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تردد انواع تریلی و کامیون‌ها از محور کرج – چالوس کماکان ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه نیز از ساعت ۱۳ روز جمعه ۲۶ مهرماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه ۲۷ مهرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز جمعه تا ساعت ۱ بامداد روز شنبه از ۱۵ کیلومتری بالای مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ محمد‌نژاد اظهار داشت: تردد کلیه تریلر‌ها در محور هراز کماکان ممنوع بوده و تردد کامیون‌ها به استثنای کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های سه شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه ۲۳،۲۴، ۲۵ و ۲۶ مهرماه از محور هراز ممنوع است.

وی افزود: تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۶ مهرماه ازرودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۴ از آب اسک تارودهن به صورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ محمد‌نژاد همچنین به محدودیت‌های ترافیکی در محور فیروزکوه اشاره کرد و افزود: در این محور تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای تریلر‌ها حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت۶ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های سه شنیه، چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه ۲۳ تا ۲۶ مهرماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت ترافیکی در محور هراز از هفته جاری تا ۱۵ آبان ماه در راستای اجرای عملیات راهسازی در محدوده گردنه امام‌زاده هاشم تا آبعلی اشاره کرد وافزود: با توجه به اجرای عملیات تعریض محور هراز در محدوده امام‌زاده هاشم به سمت آبعلی محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز تا تاریخ ۱۵ آبان ماه اعمال خواهد شد.

براساس این گزارش، اعمال محدودیت‌های ترافیکی در این محور به صورت انسداد موقت و عبور ترافیک از دو طرف به صورت نوبتی از ساعت ۷ صبح تا ۱۶ عصر به جزء روزهای پنج شنبه و جمعه خواهد بود.

گفتنی است، پلیس راه استان مازندران با شماره تلفن ۲۱۸۲۹۳۴ با پیش شماره ۰۱۵۱ بطور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای استان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز