خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنایع و معدن و تجارت استان مازندران:

بازار یک جریان زنده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۴۸

یکی از وظایف اصلی شورا ی نظام کنترل بازار این است که در جهت امید بخشی بیشتر و آرامش روانی بیشتر خانواده ها با استفاده از فاکتورها و متغییرها منبعثاز بازار گام برداریم و این خود وظیفه سنگینی است که بر عهده شورا است.

رئیس سازمان صنایع و معدن و تجارت استان مازندران گفت: بازار یک جریان زنده است و کنترل و نظارت یک موجود زنده نیازمند یک سیستم زنده و یک سیستم ارگانیک است.

به گزارش ایلنا از ساری، محمد محمد‌پور در نشست شورای تنظیم بازارمازندران که صبح دوشنبه در محل سالن شهید بابایی سازمان صنایع ومعدن استان برگزار گردید با بیان اینکه در سیستم اداری و کاری سیستم غیر زنده وجود دارد گفت: سیستم‌هایی که به سرعت نمی‌توانند خودشان را با محیط تطبیق بدهند و دارای سنسورهای قوی نیستند سیستم‌های غیرفعال و غیر زنده هستند.

وی افزود: سنسورهایی قوی هستند که هم سریع باشند و هم کوچک‌ترین تغییرات را رصد کنند و آنقدر این سنسور‌ها باید فعال باشند که بتوانند بر هر سیستم نظارت داشته باشند.

رئیس سازمان صنایع و معادن و تجارت مازندران با ابراز امیدواری از اینکه بتوانیم در آینده نزدیک یک سیستم زنده کنترل و نظارت داشته باشیم اظهار کرد: با توجه به شرایط حساس کشور که در فضایی خاص قرار گرفته است رویکرد نظارتی ما باید طوری باشد که امید و نشاط به جامعه تزریق شود.

محمد‌پور با تاکید بر اینکه فضای کسب و کار حدود ۳۰ متغییر را به همراه دارد گفت: فضای کسب و کار در شرایط کنونی درفضای جدیدی قرار گرفته است و امیدواری بین احاد مردم ایجاد شده است.

وی افزود: برخی از این امیدواری‌ها موجب این شده است که انتظاراتی در جامعه ایجاد گردد واین انتظارات باعثمی‌شود که ما حس کنیم وظایف سنگین تری داشته باشیم.

رئیس سازمان صنایع و معادن و تجارت مازندران گفت: یکی از وظایف اصلی شورا ی نظام کنترل بازار این است که در جهت امید بخشی بیشتر و آرامش روانی بیشتر خانواده‌ها با استفاده از فاکتور‌ها و متغییر‌ها منبعثاز بازار گام برداریم و این خود وظیفه سنگینی است که بر عهده شورا است.

محمد‌پور خاطرنشان کرد: از سوی دیگر تغییر فضای کسب و کار اجبارهایی را ممکن است به میان آورده باشد که ازآن جمله می‌توان به تعدیل نرخ ارز و مواردی مانند آن اشاره کرد و این‌ها قطعا اثرگذار است.

وی افزود: یکی دیگر از وظایف اصلی شورای نظارت بر بازار جلوگیری از برخی نوسانات است که در حوزه‌های مختلف بازار وجود دارد.

رئیس سازمان صنایع و معادن و تجارت مازندران تصریح نمود: بازار باید کارآمد باشد و بازار کارآمد تعریف علمی خودش را دارد و امیدواریم معنای بازار کارآمد را به صورت واقعی به ترسیم بکشیم.

محمد‌پور اضافه نمود: باید کاری کرد که کارآمدی بازار افزایش پیدا بکند و برای اینکه این محقق شود به صورت کلی ما دو راه بیشتر نداریم و یا باید تمامی مسائلمان دانش بنیان باشد ویا همه مسائل منطق ویژه باشد.

وی افزود: وقتی همه مسائل مبتنی بر اطلاعات کافی باشدوهمه مسائل مبتنی بر اطلاعات کافی باشد و همچنین همه مسائل تجزیه و تحلیل بشود موجب می‌گردد که همه مسائل توجه به متغییرهای کف بازار داشته باشد.

محمد‌پور در پایان گفت: هرچقدر به صورت تخصصی و علمی به پیش برویم آنوقت چابک و زنده خواهیم بود و به صورت پیشگیرانه می‌توانیم از هرج و مرج جلوگیری کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز