خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

استاندارد، کلیدی‌ترین مؤلفه دست یابی به چشم انداز ۲۰ ساله است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۱۵

سازمان ملی استاندارد باید با برنامه ریزی جامع و هدف مند از توجه صرف به تدوین استانداردهای ملی برای کالا و خدمات فاصله گرفته و برای تقویت هرچه بیشتر بدنه علمی، کارشناسی و تخصصی اهتمام ورزد.

ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران، در مراسم روز جهانی استاندارد گفت: برنامه ریزان و متخصصان در هر صنف و قشری از جامعه، بهره گیری از تمامی امکانات و منابع به ویژه نیروی انسانی کارآمد به عنوان والا‌ترین سرمایه ملی برای نیل به اهداف افق ۲۰ ساله یعنی سال ۱۴۰۴ را در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهند.

به گزارش ایلنا از ساری، وی با اشاره به اینکه طبق برنامه ایران باید در سال ۱۴۰۴ به کشوری توسعه یافته براساس فناوری‌های نوین و خودکفا در تولید و تأمین کالاهای راهبردی برسد تصریح کرد: استاندارد، کلیدی‌ترین مؤلفه دست یابی به چشم انداز ۲۰ ساله است.

استاندار مازندران افزود: سازمان ملی استاندارد باید با برنامه ریزی جامع و هدفمند از توجه صرف به تدوین استانداردهای ملی برای کالا و خدمات فاصله گرفته و برای تقویت هرچه بیشتر بدنه علمی، کار‌شناسی و تخصصی اهتمام ورزد.

فلاح جلودار با اشاره به اینکه برای خلق حماسه اقتصادی باید تولید را بالا برد و کیفیت محصولات را ارتقا داد، گفت: از تمامی مردم، کار‌شناسان، مهندسین و مسئولین استان می‌خواهم در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی خود را حلقه اصلی محور توسعه بدانند و لحظه‌ای از تلاش و کوشش فروگذار نباشند و همواره در صف مقدم این تلاش ملی آماده باشند.

وی گفت: اطلاع رسانی از مزایایی استفاده از کالای استاندارد و تولید محصول مرغوب باید از سوی متولیان استاندارد مورد توجه باشد.

در پایان این مراسم از تولید کنندگان نمونه استان تجلیل به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز