خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی:

شهرک‌های صنعتی نیازمند حمایت بیشتر دولت هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۰۸

جذب سرمایه گذار محلی با افزایش تعداد سهام و واگذاری آن به مردم، یکی از راه حلهای مشکلات مالی شرکت‌ها و صنایع مستقر در شهرک صنعتی بهشهر است.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: رونق شهرک های صنعتی در گرو حمایت دولت و بانک‌هاست.

به گزارش ایلنا از بهشهر، احمد علی مقیمی در بازدید از شهرک صنعتی بهشهر اظهار داشت: پرداخت تسهیلات و سرمایه درگردش به صنایع و افزایش مهلت به وام گیرندگان برای پرداخت اقساط معوقه، اقداماتی حمایتی است که میتواند در جهت رونق اقتصادی در صنایع مثمر ثمر باشد.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: شهرک صنعتی بهشهر تمام زیرساختهای مورد نیاز برای حضور صنایعمختلف را دارد و درحال فراهم کردن زمینه ورود خطوط ریلی به این منطقه اقتصادی هستیم تا حمل و نقل کالاها به این شهرک آسانتر از همیشه شود.

مقیمی با تأکید حمایت از تولیدات داخلی و بومی یادآور شد: در شرایط سختیکه در تحریم اقتصادی دشمن هستیم باید با استفاده از نیرو و توان داخلی درجهت رفع مشکلات اقتصادی و صنایع گام برداریم.

وی بیان کرد: شهرک‌های صنعتی نیازمند حمایت بیشتر دولت برای رونق گرفتن و داشتن نقش مؤثرتری در توسعه شهرها هستند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: جذب سرمایه گذار محلی با افزایش تعداد سهام و واگذاری آن به مردم، یکی از راه حلهای مشکلات مالی شرکتها و صنایع مستقر در شهرک صنعتی بهشهر است.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:، نداشتن تخصص و بهره نگرفتن از نظرات کارشناسان، یکی از دلایل مشکلات برخی صنایع در خصوص نقدینگی و کمبود سرمایه در گردش است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز