خبرگزاری کار ایران

تاکید رییس مجمع امور صنفی بهشهر بر ضرورت جمع‌آوری دست‌فروشان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۴۲

تداوم حضور این افراد که روز به روز نیز بر تعداد آن ها افزوده می شود، موجب وارد شدن خسارت مالی فراوان به مغازه‌داران می‌شود.

رییس مجمع امور صنفی بهشهر بر ضرورت جمع‌آوری هر چه سریع‌تر دست‌فروشان این شهر تاکید کرد و گفت: تداوم حضور این افراد که روز به روز نیز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود، موجب وارد شدن خسارت مالی فراوان به مغازه‌داران می‌شود.

به گزارش ایلنا از بهشهر، بهمن عالمی اظهار داشت: پیاده‌رو‌ها و خیابان‌های اصلی بهشهر، در تسخیر دست‌فروشان است و کسب و کار کسانی که با پرداخت عوارض و مالیات و اجاره و مانند این‌ها به مغازه‌داری مشغول‌اند دچار اختلال جدی شده است.

وی بیان داشت: به تمام مغازه‌های بهشهر اخطار جدی داده شد تا از قرار دادن کالاهای خود در پیاده‌رو‌ها خودداری کنند و در صورت جمع کردن آن‌ها توسط مامورین مبارزه با سد معبر، پاسخگوی هیچ شکایتی نخواهیم بود.

رییس مجمع امور صنفی بهشهر افزود: مخالف کسب و کار دست فروشان به دلیل آگاهی از مشکلات اقتصادی آن‌ها نیستیم اما انتظار داریم کاسبی آن‌ها، تاثیر منفی بر رونق اقتصادی بازار مغازه داران نداشته باشد.

عالمی پیشنهاد کرد این افراد در چند قسمت از بهشهر که علاوه بر عریض بودن خیابان، مشکل ترافیکی نیز برای شهروندان ایجاد نمی‌کند مستقر شوند.

وی ادامه داد: تا زمان بهره برداری از بازارچه فجر آوران که مکان مناسبی برای استقرار دایمی دستفروشان است می‌توان با ساماندهی آنان، علاوه بر جلوگیری از وارد شدن خسارت به کاسب کاران، رفت و آمد شهروندان در خیابان‌های اصلی را نیز آسان‌تر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز