خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفای مازندران:

جانیازان سند افتخار ملت ایران هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۹۸

جانبازان نزد ملت غیور ایران اسلامی از ارج و قرب والائی برخوردار وسخنان آنان برای مردم حجت است.

مدیرعامل آبفای مازندران از آسایشگاه جانبازان ساری همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس مدیرعامل آب وفاضلاب مازندران وجمعی از معاونان وکارکنان این شرکت با حضور در آسایشگاه جانبازان امام علی(ع) ساری با سلحشوران هشت سال دفاع مقدس دیدار کرد.

به گزارش ایلنا از ساری، محمد تقی حسن زاده مدیرعامل آبفای مازندران درحاشیه این دیدار در جانبازان را به عنوان استوانه های نظام وسند افتخار ملت یاد کرد و افزود: امروز نیز ایثارگران پای ارزش ما ایستاده اند وبه عهد نامه ای که با امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی بستند وفادار هستند.

مدیر عامل آب وفاضلاب مازندران با بیان اینکه جانبازان دخایر پربرکت انقلاب وسند زنده هشت سال دفاع مقدس هستند گفت: جانبازان نزد ملت غیور ایران اسلامی از ارج و قرب والائی برخوردار وسخنان آنان برای مردم حجت است.

وی با اشاره به ارزش ایثار و جانبازی تصریح کرد: ایثار از بارزترین نشانه های انسان مومن است و جانبازان نمونه زنده این خصلت برتر دربرابر دیدگان ما هستند.

حسین زاده با تاکید براینکه دیدار از ایثارگران عرصه های جهاد درراه ارزش های والای انسانی برای هرکسی یک افتخار وبرای ما مسئولان یک وظیفه است افزود: جانبازان وایثارگران می توانند درمحیط خانواده، مساجد و جامعه بعنوان حامیان آب مردم را دعوت به مصرف صحیح آب نموده وهمکاران ما را که همواره تلاش می کنند تا آب را بطور مستمر برای مردم تامین نمایند یاری
کنند.

در پایان این دیدار به منظور تجلیل از رشادتهای جانبازان سرافراز از سوی شرکت آب وفاضلاب مازندران گل و شیرینی به آنان اهداء شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز