خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

گردشگری و اعتلای آن موضوع محوری توسعه مازندران است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۰۳

با اتکا بر اقتصاد دریا و گردشگری بایست در راستای ارتقا اشتغال در مازندران اهتمام شود. / صاحب نظران و فعالان گردشگری، پیشنهادهای راهبردی توسعه این بخش را به مدیران ذی ربط ارایه کنند.

استاندار مازندران گفت: پیوست فرهنگی در طرح‌های گردشگری، در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران در همایش روز جهانی جهانگردی و آغاز هفته گردشگری با اشاره به موقعیت، منابع و ظرفیت‌های مختلف مازندران، خاطر نشان ساخت: برنامه‌ای همه جانبه و اصولی در راستای توسعه گردشگری استان تهیه شود.

فلاح با بیان اینکه گردشگری و اعتلای آن موضوع محوری توسعه مازندران است، خاطر نشان ساخت: با اتکا بر اقتصاد دریا و گردشگری بایست در راستای ارتقا اشتغال در مازندران اهتمام شود.

استاندار با بیان اینکه شاخص گردشگری، بحثاقتصادی آن است، افزود: تامین زیر ساخت‌ها و منابع اعتباری در این حوزه نیازمند نگاهی عمیق و توسعه محور است.

فلاح با اشاره به اینکه باید زمینه برخورداری همه اقشار از خدمات گردشگری فراهم شود، یاد آور شد: پیوست فرهنگی در طرح‌های گردشگری، ملحوظ نظر قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اینکه جایگاه گردشگری در حماسه اقتصادی باید تبیین شود، اذعان کرد: صاحب نظران و فعالان گردشگری، پیشنهادهای راهبردی توسعه این بخش را به مدیران ذی ربط ارایه کنند.

فلاح با بیان اینکه لازم است تا جایگاه صنایع دستی و نقش آن در پویایی اقتصاد مازندران تبیین شود، تصریح کرد: باید در نحوه فعالیت مجدد این رشته و نقش آن در ارتقا اشتغال استان بازنگری صورت گیرد.

استاندار در حاشیه این همایش از بخش‌های مختلف مجتمع تفریحی توریستی شهر سبز و تله کابین رامسر بازدید به عمل آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز