خبرگزاری کار ایران

از سوی هیات دوچرخه سواری مازندران اعلام شد؛

حضور قطعی ۹ تیم خارجی در تور بیستم دوچرخه سواری بین المللی مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۸۰

بیستمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری استان مازندران در هفته دفاع مقدس از جمعه تا سه شنبه هفته آتی در شهرهای غرب و مرکزی استان برگزار خواهد شد.

با حضور پانزده تیم، ازبکستان، قزاقستان، ارمنستان، مالزی، ترکمنستان، گرجستان، جمهوری آذربایجان، سوریه، عراق، پتروشیمی تبریز، کاشی پرسپولیس یزد، مس کرمان، ترافیک تهران، مازندران الف و مازندران از روز جمعه رقابتهای تور بین المللی دوچرخه سواری آغاز خواهد شد

به گزارش ایلنا از ساری؛ در کمتر از یک روز مانده به آغاز تور بین المللی مازندران سه تیم ترنگانوی مالزی، اندونزی و الجزایر انصراف خود را نسبت به حضور در این تور اعلام کردند تا بدین ترتیب تعداد تیم های خارجی حاضر در این تور به عدد ۹ برسد.

قاسم محمدی مدیر روابط عمومی هیات دوچرخه سواری مازندران افزود: در بخش تیم های داخلی نیز تیم استان لرستان جای خود را به تین مازندران ب داد تا به این ترتیب استان میزبان با دو تیم در این مسابقات حاضر شود.

به این ترتیب تور بین المللی مازندران در مجموع با حضور پانزده تیم: ازبکستان، قزاقستان، ارمنستان، مالزی، ترکمنستان، گرجستان، جمهوری آذربایجان، سوریه، عراق، پتروشیمی تبریز، کاشی پرسپولیس یزد، مس کرمان، ترافیک تهران، مازندران الف و مازندران برگزار می شود.
گفتنی است بیستمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری استان مازندران در هفته دفاع مقدس و با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۰۴۰۰ شهید استان مازندران از جمعه تا سه شنبه هفته آتی در شهرهای غرب و مرکزی استان برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز