خبرگزاری کار ایران

از سوی پلیس راه استان مازندران اعلام شد؛

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۵۹

رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از دیروز(چهارشنبه) ۲۷ شهریور ماه تا روز(یکشنبه) ۳۱ شهریورماه خبر داد.

سرهنگ «جعفر محمد‌نژاد» گفت: با توجه به افزایش حجم مسافرت‌ها در روزهای پایانی فصل تابستان به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی استان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی تصریح کرد: تردد موتورسیکلت از روزگذشته چهارشنبه ۲۷ شهریورماه تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۳۱ شهریورماه از محور «کندوان، هراز، فیروزکوه» و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: در محور «کرج - چالوس» تردد انواع تریلی و کامیون‌ها و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت۱۳ روز جمعه ۲۹ شهریور ماه تا ساعت ۳ بامداد روز شنبه۳۰ شهریورماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت۱۷:۳۰ روز جمعه ۲۹ شهریور ماه تا ساعت۳ بامداد روزشنبه ۳۰ شهریور ماه از ۱۵ کیلومتری بالای مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز شنبه ۳۰ شهریورماه تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه ۳۱ شهریورماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۹:۳۰ روز شنبه ۳۰ شهریورماه تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه ۳۰ شهریورماه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه است.

محمد‌نژاد افزود: همین وضعیت در روز یک شنبه از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲ بامداد روز دوشنبه یک مهرماه در محور کندوان ادامه خواهد داشت.

سرهنگ محمدنژاد خاطر نشان کرد: تردد کلیه تریلی‌ها در محور هراز کماکان ممنوع است و تردد کلیه کامیون‌ها به استثنای کامیون‌های حامل موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت۶ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه ۲۷ تا ۳۱ شهریورماه از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه ۲۹ شهریورماه از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۴ از آب اسک تا رودهن به صورت یک طرفه است.

وی افزود: این وضعیت در روز یکشنبه ۳۱ شهریورماه در این محور اعمال خواهد شد و تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ از رودهن به سمت آمل ممنوع می‌باشد و از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۴ از آب اسک به سمت رودهن یک طرفه خواهد بود.

این مقام مسئول با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی در محور فیروزکوه گفت: تردد کلیه تریلی‌ها به استثنای تریلی‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه، شنبه و یک شنبه ۲۷ تا ۳۱ شهریورماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان ضمن هشدار به رانندگان وسایل نقلیه در رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی و حرکت با سرعت مطمئنه عنوان داشت: مرکز کنتزل ترافیک فرماندهی پلیس راه استان مازندران با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ بطور شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه‌های استان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز