خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

آمادگی کامل آموزش و پرورش مازندارن برای استقبال از سال جدید تحصیلی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۲۸

با برگزاری جشن شکوفه ها، در فضایی شاد و باطراوت و با اجرای برنامه های متنوع پذیرای حضور کلاس اولی ها در دبستان های استان خواهیم بود.

ایلنا: محمدعلی امیری، مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: در آستانه فرارسیدن مهر و بهار تعلیم و تربیت، زیبا‌ترین لحظات مجموعه آموزش و پرورش مازندارن رقم می‌خورد و همکاران ما در سراسر استان با تلاش بی‌وقفه می‌کوشند تا به شایستگی از فرزندان این دیار ولایتمدار در مدارس، استقبال کنند.

به گزارش ایلنا از ساری، امیری اظهار داشت: مشارکت نهاد‌ها و دستگاه‌های گوناگون استان پشتوانه ارزشمندی در پیشبرد امور آموزش و پرورش به شمار می‌آید به همین منظور هماهنگی و مکاتبات لازم با استانداری و دیگر نهادهای مرتبط در امر بازگشایی مدارس صورت پذیرفت که نتایج رضایت بخشی نیز داشته است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه افزود: استانداری، سازمان همیاری شهرداری‌های استان، شوراهای اسلامی شهر‌ها و روستا‌ها، سازمان حمل و نقل و ترافیک استان، پلیس راهنمایی و رانندگی استان، شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و… یاوران دلسوز آموزش و پرورش محسوب می‌شوند که صادقانه برای بازگشایی مدارس با ما همراهی کردند. از همه این نهاد‌ها و دستگاه‌های خدمتگزار سپاسگزاری می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران ضمن تشریح برنامه‌های آموزش و پرورش استان برای آغاز سال تحصیلی، بیان داشت: سه آیین شکوه‌مند برای بازگشایی مدارس و گرامیداشت هفته دفاع مفدس در نظر گرفته شد. با برگزاری جشن شکوفه‌ها، در فضایی شاد و باطراوت و با اجرای برنامه‌های متنوع پذیرای حضور کلاس اولی‌ها در دبستان‌های استان خواهیم بود.

امیری افزود: در سال جدید تحصیلی، پذیرای نخستین ورودی‌های پایه هفتم خواهیم بود. این رویداد خجسته با آیین جوانه‌ها در روز سی و یک شهریور به یاد ماندنی و خاطره انگیز خواهد شد. همچنین در روز اول مهر، نوروز علم و معرفت با حضور مسئولین محترم استانی و شهرستانی، به خصوص با شرکت استاندار محترم، فرمانداران، بخشداران، رئیس و اعضای شوراهای اسلامی شهر‌ها و روستا‌ها و اولیای ارجمند، مدارس تجلی‌گاه شور و اشتیاقی جاودانه برای نواختن زنگ شروع فصل تازه آموختن خواهد شد.

امیری تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، آخرین مراحل مهیا ساختن مدارس مازندران برای بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی و جشن همگانی در حال انجام است. برنامه‌های کلاسی مدارس تنظیم شد و پیش از آغاز سال تحصیلی در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد، افزون بر این، طرح مدام به منظور آراسته کردن و آماده سازی مدارس در تابستان امسال اجرا شد و دانش آموزان با شرکت در این طرح، نقش تاثیر گذار و بی‌نظیر خود را نشان دادند.

رئیس ستاد پروژه مهر استان با ارزشمند و چشمگیر خواندن سهم و مشارکت اولیای محترم در بازگشایی مدارس گفت: برای بهره گیری مناسب از این استعدادهای شگرف و ارزنده، مدیران مدارس نخستین نشست صمیمی با خانواده‌ها را در تابستان برگزار کردند.

امیری با اشاره به اهمیت نقش معلمان در پربار شدن سال تحصیلی تاکید کرد: معلمان، محور آموزش و پرورش و پرچمدار نظام تعلیم و تربیت به شمار می‌آیند. آنچه فعالیت‌های مدارس را به ثمر می‌رساند و حاصل آن را نمایان می‌سازد، نقش آفرینی معلمان عزیز است. با هدف ایجاد هماهنگی با معلمان، شورای دبیران در مدارس سراسر استان شکل گرفت و اولین نشست این شورا نیز پیش از آغاز سال تحصیلی برگزار شد.

امیری در پایان اظهار داشت: آموزش و پرورش مازندران با افتخار در انتظار بازگشایی مدارس استان با حضور پرنشاط معلمان و مربیان و دانش آموزان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز