خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رامسر خبر داد:

مرمت و شن ریزی راه‌های روستایی شهرستان رامسر

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۲۲

از ۷۷۰۷ کیلومتر راه روستایی موجود در مازندران مقدار ۲۵۷ کیلومتر در شهرستان رامسر واقع شده که ۸۶ کیلومتر از این مقدار آسفالت است.

ایلنا: رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رامسر از مرمت و شن ریزی راههای روستایی این شهرستان خبر داد و گفت: این اداره با بهره گیری از نیروی انسانی و امکانات راهداری موجود خود فعالیتهای وسیعی در زمینه تسطیح، مرمت و شن ریزی راه‌های روستایی تحت پوشش خود انجام داده است.

به گزارش ایلنا از رامسر، هادی رمضانی ضمن اعلام این خبر افزود: شهرستان رامسر به دلیل شرایط جغرافیایی و جاذبه‌های فراوان گردشگری همواره پذیرای مسافران بی‌شماری است که به این منطقه رفت و آمد کرده و از مواهب طبیعی آن استفاده می‌کنند. وی در ادامه تصریح کرد: از این رو محورهای ارتباطی این شهرستان در طول سال علی الخصوص ایام تعطیلات پر ترافیک و پر رفت و آمد بوده که در میان نیزمحورهای روستایی و ییلاقی این منطقه نیز از این قضیه مستثنی نیست.

رمضانی در ادامه خاطر نشان کرد: از این رو این اداره در راستای ایمن سازی و بهسازی راههای روستایی تحت پوشش خود فعالیتهای گسترده‌ای را در زمینه تسطیح مرمت وشن ریزی راههای روستایی در دستور کار خود قرار داد. وی اظهار داشت: راههای روستایی «آغوزکی، گلین، اشکورات، جواهر ده، سلمل _ فضل، کنار رود، فیلدم، سرمشک و آرمو _ دراز زمین از جمله محورهایی بوده که عملیات تسطیح و شن ریزی در آن‌ها صورت گرفته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رامسر عنوان کرد: از ۷۷۰۷ کیلومتر راه روستایی موجود در مازندران مقدار ۲۵۷ کیلومتر در شهرستان رامسر واقع شده که ۸۶ کیلومتر از این مقدار آسفالت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز