خبرگزاری کار ایران

سیدموسی خادمی:

دولت به استان لرستان به‌صورت ویژه نگاه کند

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۲۳۱

استاندار لرستان گفت: انتظار داریم دولت به‌طور خاص به لرستان و استان‌های با وضعیت مشابه نگاه کند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، سیدموسی خادمی در شورای اداری استان که با حضور وزیر دادگستری برگزار شد، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید سفیر خیلی خوبی برای ما فرستاده چراکه به لحاظ شخصیت و وزارتخانه‌ای که دارد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه وزیر دادگستری تنها وزیری است که مورد تاکید سه قوه باید باشد، افزود: بنابراین جایگاه خیلی مهمی دارد و خوشحالیم که در استان میزبان یکی از معتمدین رئیس جمهور هستیم.

خادمی یکی از سیاست‌هایی که مورد تاکید رئیس جمهور است را ایجاد آرامش در کشور عنوان کرد و گفت: در استان نیز به دنبال ایجاد آرامش، همگرایی و وحدت بین تمام نیروها هستیم.

استاندار لرستان با بیان اینکه ایجاد حس همگرایی و همکاری بین دستگاه‌ها و عناصر ذی‌نفع در مدیریت استان اولویت کاری ماست، اظهار داشت: در همین راستا مجموعه شورای راهبردی متشکل از نماینده ولی‌فقیه، دادگستری، نمایندگان استان و مجموعه استانداری و فرمانداری تشکیل شده که این چهار ضلع همکاری نزدیکی به ویژه در حمایت از سرمایه‌گذار با هم دارند.

وی با اشاره به اینکه تا به حال اقدامات خوبی انجام شده است، اضافه کرد: نماینده ولی‌فقیه و نمایندگان استان در مجلس همکاری خوبی در این رابطه داشته‌‌اند، همچنین  دادگستری در راستای همکاری با دولت در جذب سرمایه گذار تلاش و پیگیری مناسبی داشته است.

خادمی با بیان اینکه همه مسئولین برای بهبود وضعیت موجود در استان آمادگی لازم را دارند، ادامه داد: لرستان به لحاظ وضعیت توسعه یافتگی نسبت به سایر استان‌ها عقب مانده و با توجه به این فاصله اگر با سرعت برابر هم پیش رویم نمی‌توانیم به آنها برسیم؛ قاعدتا باید با سرعت بالاتری حرکت کنیم تا بتوانیم رقابت کنیم.

استاندار لرستان افزود: این مهم تنها با تلاش ما محقق نمی‌شود و انتظار داریم دولت به طور خاص به لرستان و استان‌های با وضعیت مشابه نگاه کند چراکه توجه ویژه می‌تواند به جبران بخشی از این عقب‌ماندگی کمک کند.

وی با بیان اینکه در ستاد مبارزه با مواد مخدر و املاک تملیکی امکانات و اموالی وجود دارد که در انبارها چندین سال است باقی مانده‌اند و در حال خراب شدن هستند، گفت: می‌توان از تجهیزات پزشکی و ماشین‌آلاتی که هستند در ادارات و دستگاه‌های استان‌های محروم استفاده کرد.

انتهای پیام/
رضا گودرزی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز