خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان :

تمامی توسعه منابع آبی لرستان مربوط به پس از انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۳۹۸

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: طرح های توسعه منابع آب لرستان از صفر تا صد آن مربوط به پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا لرستان، رضا میرزایی، در اولین روز از دهه مبارک فجر در جلسه شورای اداری استان که در محل دفتر حضرت آیت الله میرعمادی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم آباد، برگزار شد، به همراه تنی چند از پرسنل شرکت کردند.

وی در حاشیه جلسه شورای اداری در گفت وگو با خبرنگار ما، با توجه به شرح وظایف شرکت آب منطقه‌ای، با بیان این مطلب که وظیفه اصلی ما تامین آب برای بخش‌های مختلف آب شرب، صنعت و کشاورزی است، افزود: اقداماتی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفته در مقایسه با قبل از انقلاب به هیچ وجه قابل قیاس نیست، زیرا ما قبل از انقلاب هیچ گونه فعالیتی در حوزه آب در لرستان نداشتیم که بتوانیم اقدامات و فعالیت‌های مهمی که امروزه در حوزه سد سازی و طرح‌های توسعه منابع آب صورت گرفته را با آن مقایسه کنیم.

وی تصریح کرد: همه فعالیت‌های حوزه آب در قبل از پیروزی انقلاب در لرستان بسیار محدود و به صورت میرابی و تقسیم و توزیع حق‌آب‌های سنتی و وصول آب بها بوده و طرح توسعه منابع آب شاخصی مثل سدسازی در آن زمان نداشته‌ایم.

 

 

انتهای پیام/
الهه احمدی سبزواری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز