خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سلسله خبر داد

کشف ۱۹ کیسه زغال غیرمجاز بلوط در شهرستان سلسله

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۰۸۵

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سلسله از کشف و ضبط ۱۹ کیسه زغال غیر مجاز بلوط در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، امیرمحمد نظرپوری با اعلام این خبر افزود: مامورین یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سلسله، در حین گشت‌زنی در منطقه قلایی، روستای لعل آباد تعداد ۱۹ کیسه زغال غیرمجاز بلوط از شخصی که مبادرت به تهیه زغال کرده بود، کشف و ضبط کردند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سلسله با اشاره به اهمیت فوق العاده درختان بلوط، خاطرنشان کرد: زغال‌های بلوط کشف شده، پس از اخذ دستور قضایی، ضبط و به اداره منابع طبیعی منتقل و شخص خاطی نیز پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادگستری شهرستان انتقال داده شده است.

وی ضمن هشدار جدی به متخلفان و قاچاقچیان زغال تصریح کرد: در برخورد با سودجویان و کسانی که برای تهیه زغال با قطع درختان جنگلی اقدام به تخریب عرصه های جنگلی می کنند، قاطعانه برخورد خواهد شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سلسله، حفاظت از منابع طبیعی را وظیفه‌ای همگانی دانست و افزود: شماره تلفن ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی و رسیدگی به گزارش های مردمی در زمینه هرگونه تخلف در عرصه های منابع طبیعی است.

انتهای پیام/
پیام عالیخانی چگنی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز