خبرگزاری کار ایران

علی آشتاب خبر داد:

تصویب۶۶۳ طرح اشتغال‌زایی در لرستان

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۰۲۲

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: تاکنون 663 طرح اشتغال‌زایی با 229 میلیارد تومان اعتبار و اشتغال 5170 نفر در جلسات طرح اشتغال فراگیر در لرستان به تصویب رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در لرستان، علی آشتاب در جلسه کارگروه اقتصادی لرستان بیان کرد: تاکنون 663 طرح اشتغال‌زایی با 229 میلیارد تومان اعتبار و اشتغال 5170 نفر در جلسات طرح اشتغال فراگیر در لرستان به تصویب رسیده است.

وی افزود: همچنین 88 طرح بااعتبار 102 میلیارد تومان که برای هزار و 87 نفر اشتغال ایجاد می‌کند، در کمیته‌های فنی بررسی‌شده و برای مطرح‌شدن در شورای اشتغال لرستان آماده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه 330 میلیارد تومان طرح در لرستان شناسایی‌شده، بیان کرد: این طرح‌ها در کمیته‌های مختلف بررسی‌شده که سهم و ظرفیت‌های شهرستان‌های استان نیز مشخص و به فرمانداری‌ها اعلام‌شده است.

وی افزود: در ادامه طرح‌های گفته‌شده در فرمانداری‌ها بررسی‌شده و شرایط آنها برای پرداخت تسهیلات طرح اشتغال فراگیر مهیا شده و تعدادی برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی‌شده است.

آشتاب تصریح کرد: بانک‌های استان نیز برای بررسی طرح‌ها و سطح اختیارات لازم به شهرستان‌ها ابلاغ کرده‌اند تا پرداخت‌ها به‌صورت مناسب انجام شود.

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز