خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان دلفان:

۴۷ درصد از تعهد اشتغال شهرستان دلفان محقق شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۶۵۵

فرماندار شهرستان دلفان گفت: از ابتدای سال ۹۶ تاکنون تعداد ۹۲۳ نفر در سامانه رصد ثبت‌ شده اند که معادل ۴۷ درصد تعهد سند اشتغال شهرستان است.

به گزارش ایلنا از لرستان، جعفر طولابی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان دلفان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد با اشاره به طرح اشتغال فراگیر و تلاش اعضای کارگروه جهت جذب اعتبارات این طرح، اظهار داشت: در این طرح تسهیلات اشتغال‌زایی به‌صورت مبالغ کلان به متقاضیان پرداخت می‌شود و طرح‌هایی که قابلیت توسعه دارند، طرح‌های ایجادی جدید، طرح‌های راکد و نیمه فعال و پروژه‌های که نیاز به سرمایه در گردش دارند می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی افزود: از مسئولان ادارات به‌ویژه جهاد کشاورزی، تعاون، میراث فرهنگی و صنعت و معدن درخواست داریم تابا توجه به  محدودیت زمانی طرح به تولیدکنندگان و کارآفرینان جهت استفاده از این تسهیلات را اطلاع رسانی لازم را داشته باشند از طرفی خواستار تعامل بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی جهت پرداخت تسهیلات هستیم.

فرماندار دلفان با اشاره به تحقق تعهد 47 درصدی تعهد سند اشتغال شهرستان، تلاش بیشتر مسئولان دستگاه‌های اجرایی را خواستار شد و عنوان کرد: تعداد 923 نفر در سامانه رصد ثبت‌شده که معادل 47 درصد تعهد سند اشتغال شهرستان در سال 96 است.

انتهای پیام/
مژگان شیری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز