خبرگزاری کار ایران

رئیس شبکه بهداشت شهرستان پلدختر:

عملیات نصب دستگاه رادیولوژی دیجیتال بیمارستان پلدختر آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۷۲۸

رئیس شبکه بهداشت شهرستان پلدختر گفت: به منظور تکمیل تجهیزات پزشکی بخش تصویربرداری بیمارستان امام خمینی(ره ) پلدختر، یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال خریداری و تحویل این بیمارستان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لرستان، ناصر بابایی اظهار داشت: به منظور تکمیل تجهیزات پزشکی بخش تصویر برداری بیمارستان امام خمینی(ره )، یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال به ارزش 5  میلیارد ریال  خریداری و تحویل این بیمارستان  شده است.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان پلدختر افزود: از مزایای دستگاه رادیولوژی دیجیتال نسبت به دستگاه رادیولوژی آنالوگ ثبت تصاویری با کیفیت بالاتر، پرتودهی کمتر، استفاده از سیستم‌های ارتباطی و حذف سیستم ظهور و ثبوت و تاریک خانه است.

وی تصریح کرد: استفاده از این نوع رادیولوژی در مراکز تشخیصی و درمانی، علاوه بر افزایش کیفیت تصویربرداری و تاثیرگذاری در روند تشخیص، موجب صرفه‌جویی در زمان، افزایش حجم و کیفیت در بایگانی پرونده های الکترونیکی و عدم نیاز به تکرار تصاویر خواهد شد.

بابایی با اشاره به اینکه با استفاده از این دستگاه، امنیت‌بیشتری برای اطفال از نظر میزان اشعه دریافتی ایجاد خواهد شد، بیان داشت: یکی دیگر از  قابلیت این دستگاه  استفاده از سیستم‌های تشخیص خودکار است.

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز