خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان مطرح کرد:

گام‌های بلند در عرصه‌های بهداشت و درمان با اجرای برنامه تحول نظام سلامت در لرستان

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۰۷۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: با اجرای برنامه تحول نظام سلامت در استان گام های بلندی در عرصه های بهداشت و درمان لرستان برداشته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در لرستان، کورش ساکی در نشست مشترکی که با مدیران گروه‌های تخصصی، روسای شبکه‌ها و مراکز بهداشت محیط داشت؛ با بیان اینکه هنر مدیریت این است که افراد در شرایط سخت دست به ابتکار بزنند که عملکردشان نمود پیدا کند و شاخص های حوزه کاری شان ارتقا یابد، بیان داشت: با اجرای برنامه تحول نظام سلامت در استان گام های بلندی در عرصه های بهداشت و درمان لرستان برداشته‌شده و در بحث هتلینگ بیمارستانی نیز اقدامات قابل‌قبولی صورت گرفته است.

وی افزود: با الکترونیک کردن پرونده‌های بیمارستانی، این کار نیازمند آموزش‌های لازم به پرسنل و توانمندسازی آنان بخصوص بهورزان در روستاهاست که از پرت منابع مالی جلوگیری می کند و این هنر مدیریتی شماست که در شرایط سخت که کمبود منابع مالی وجود دارد دست به ابتکاراتی خلاقانه بزنید تا شاخص های حوزه کاری‌تان ارتقا یابد.

ساکی در ادامه سخنانش با اشاره به طلب های بیمه ای تصریح کرد: ما وضعیت ویژه ای داریم و اگر قرار است طبق آئین نامه ها و مقررات کار کنیم، برخی از کارها بر زمین می ماند. لذا باید کارها را اولویت بندی کنیم و متناسب با نیازهای هر حوزه ٬ اعتبارات تقسیم و تخصیص یابد .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار داشت : در حوزه سلامت ما با جان افراد سر و کار داریم و تحت هیچ شرایطی نمی توانیم ارائه خدمت به افراد را نادیده بگیریم.

انتهای پیام/
الهه احمدی سبزواری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز