خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان چگنی:

فرهنگ و آرمان‌های 8 سال دفاع مقدس باید در جامعه زنده بماند

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۷۵۲

فرماندار شهرستان چگنی گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی است که از جانفشانی‌های یادگاران دفاع‌مقدس، خانواده شهدا و ایثارگران تقدیر شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در شهرستان چگنی، قدرت‌الله ترابی‌نژاد در جلسه شورای اداری شهرستان چگنی که با محوریت برنامه‌ریزی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصتی است که از جانفشانی‌های یادگاران دفاع مقدس، خانواده شهدا و ایثارگران تقدیر شود.

فرماندار شهرستان چگنی با تأکید بر انتقال فرهنگ و تفکر ایثار و شهادت به نسل جدید افزود: دوران ۸ سال دفاع مقدس و ارزش های آن نقش بسزایی در استوار ساختن پایه‌های انقلاب داشته و نسل جدید این آینده سازان کشور باید بدانند که این موفقیت‌ها و پیشرفت‌هایی که در زمینه‌های هسته ای، علمی، اقتصادی و نظامی بوجود آمده است مرهون ایثارگری های چه کسانی بوده است.

وی تصریح کرد: فرهنگ و آرمان‌های هشت‌سال دفاع‌مقدس و یاد و نام شهدا باید در جامعه زنده بماند و در نسل جوان نهادینه شود و انتظار داریم مراسم گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس امسال با شکوه‌تر از هر سال برگزار شود.

فرماندار شهرستان‌چگنی با اشاره به تغییرات مدیریت عالی لرستان از خدمات ارزنده بازوند، استاندار سابق در طول چند سال مدیریت ارشد استان و شهرستان چگنی تشکر و قدردانی کرد و ضمن تبریک به خادمی، استاندار جدید در این مسئولیت، ابراز امیدواری کرد که ان‌شاالله وی منشا خدمات ارزنده‌ای به مردم استان خواهند بود.

انتهای پیام/
الهه احمدی سبزواری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز