خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در لرستان:

رهنمودهای رهبر انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی و جنگ نرم را در رسانه‌ها منعکس کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۹۱۱

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: افتخاری برای لرستانی ها است که شهید شاخص رسانه ای کشور متعلق به این استان است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی با گرامیداشت یاد وخاطره شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: افتخاری برای لرستانی‌ها است که شهید شاخص رسانه ای کشور متعلق به لرستان است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این موضوع که لرستان از لحاظ رسانه ای نسبت به گذشته به بلوغ رسیده است، ادامه داد: خبرنگار با فرهنگ، تمدن و فکر ارتباط دارد و از این بعد عرصه خبرنگاری مهم است.

وی با اشاره به ویژگی های خبرنگاری افزود: خبرنگار باید دارای اخلاص بوده و در تعریف، تمجید و انتقاد خدا را مدنظر قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در لرستان شجاعت وشهامت را دیگر ویژگی خبرنگار دانست و گفت: عرصه خبر تقابل قدرت وعرصه جهاد است که باید با دقت و تیزبینی مسائل و معضلات منعکس شود.

وی تاکید کرد: صداقت و واقع‌بینی در کار خبر باید مهم باشد به طوری که برخی اخبار به تناسب اهمیت و جایگاه سر جای خود منعکس نمی‌شود برخی تعریف تمجیدها خلاف واقع است و خبرنگار نباید خبرسازی یا خبر فروشی کند.

سید احمد میرعمادی یادآور شد: عده ای به دلیل همین‌معضلات به مجموعه ضربه وارد می‌کنند باید اصحاب رسانه خبرنگاری کنند.

وی با تاکید براینکه رهبر انقلاب دیده بان کشور است، یادآورشد: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی، ایستادگی در مقابل مستکبرین و جنگ نرم را در رسانه های خود منعکس کنیم.

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز