خبرگزاری کار ایران

کوروش ساکی خبر داد:

اهدای زمین ساخت مرکز بهداشتی درمانی توسط یک خیر خرم‌آبادی

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۹۱۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار داشت: سال‌گذشته با اعتباری 650 میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی لرستان دومین دانشگاه برتر کشور در زمینه خیرین سلامت شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، کوروش ساکی با بیان اینکه زمین ساخت مرکز بهداشتی درمانی در منطقه پاپی خالدار خرم آباد به مساحت 950 متر مربع و به ارزشی بالغ بر 14 میلیارد ریال، توسط محمد طاهر الوندیان از خیرین حوزه سلامت در لرستان اهدا شد، افزود: این زمین برای ساخت مرکز جامع سلامت و همچنین اورژانس 115 در محل (بلوار ولایت، جاده الشتر پشت پمپ بنزین و گاز الوندیان) در نظر گرفته شده و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار داشت: خوشبختانه خیرین حوزه سلامت در استان طی یکی - دو سال اخیر حضور پررنگی برای محرومیت‌زدایی استان داشته‌اند، طوری‌که با حضور فعال خیرین در سال گذشته و اعتباری بالغ بر 650 میلیارد ریال دانشگاه علوم پزشکی لرستان دومین دانشگاه برتر کشور در این زمینه شد.

وی افزود: پروژه‌های خیرساز در حوزه بهداشت و درمان امسال نیز رنگ و بوی فعالی دارد و طبق پیش‌بینی‌ها اعتباری در حدود 1500 میلیارد ریال را در بر خواهد گرفت.

ساکی با بیان اینکه هر فعالیتی که با حضور مستقیم مردم انجام شده نتایج مثبتی داشته، تأکید کرد: این اعتبارات برای رفع محرومیت‌زدایی بهداشت و درمان در استان جذب و هزینه شده و خوشبختانه اتفاقات مهمی در این یکی دو سال انجام شده است.

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز