خبرگزاری کار ایران

رئیس شبکه بهداشت شهرستان پلدختر مطرح کرد:

پیشرفت فیزیکی 99 درصدی درمانگاه تخصصی بیمارستان پلدختر

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۲۳۱

رئیس شبکه بهداشت شهرستان پلدختر از پیشرفت فیزیکی 99 درصدی درمانگاه تخصصی بیمارستان پلدختر خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا لرستان، دکتر ناصر بابایی در دیدار با اصحاب رسانه گفت: مردم ولی نعمت ما هستند و ما در قبال حقوقی که از دولت می‌گیریم موظف به رسیدگی به مطالبات مردم و ارایه خدمات مناسب هستیم.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان پلدختر افزود: با توجه به کمبود نیروی انسانی در سیستم بهداشت و بیمارستان پلدختر و همچنین توجه به توان و ظرفیت کارکنان حال حاضر مجموعه سلامت شهرستان چنانچه برخورد نامناسبی از طرف کارکنان بهداشت و بیمارستان پلدختر با ارباب رجوع صورت بگیرد با آن به شدت برخورد خواهد شد.

وی در خصوص انتظار مردم منطقه در مورد جذب پزشک متخصص و حضور در شهرستان افزود: این انتظار مردم به حق و به جاست و ما در سال گذشته در خصوص توزیع پزشک متخصص مشکلاتی داشتیم ولی ذکر این نکته ضروری است که براساس چارت وزارتخانه و جمعیت شهرستان بایستی ۵ پزشک متخصص از لحاظ قانونی در اختیار داشته باشد که با تلاش‌های نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان امسال موفق شدیم چندین پزشک متخصص دیگر برای ارائه خدمات به مردم به مجموعه اضافه کنیم.

بابایی در بخش دیگری از سخنان خود میزان پیشرفت فیزیکی درمانگاه تخصصی بیمارستان پلدختر را ۹۹ درصد ارزیابی کرد و گفت : بزودی با طی مراحل محوطه سازی این مجموعه در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان پلدختر در پایان ضمن تقدیر از اصحاب رسانه از تمامی پرسنل و کارکنان سلامت و بهداشت شهرستان پلدختر و استان لرستان در راس آنها دکتر ساکی قدردانی کرد.

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز