خبرگزاری کار ایران

در کارگاه مبارزه با کالای قاچاق مطرح شد؛

قاچاق کالا 12 میلیارد دلار کاهش یافت

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۱۵۲

کارگاه آموزشی مبارزه با مواد مخدر با حضور مدیرکل فرهنگی مبارزه با قاچاق کالا ، معاون سیاسی استانداری و دبیر کمیسیون مباره با کالای قاچاق در سالن آمفی تیاتر استانداری لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، صبح امروز کارگاه آموزشی مبارزه با مواد مخدر، با حضور نگارش‌نژاد مدیر کل فرهنگی مبارزه با قاچاق کالا، خجسته‌پور معاون سیاسی استانداری و جهانیان دبیر کمیسیون مباره با کالای قاچاق در سالن آمفی تیاتر استانداری لرستان برگزار شد.

جهانیان در این همایش از تدوین برنامه 5 ساله مبارزه با کالا در لرستان با 5 راهبرد و 28 برنامه کاری خبر داد و افزود: در کنار برنامه های اجرایی که به صورت مستمر در دستور کار قرار گرفت اقدامات انجام شده در برگزاری جلسات کمیسیون اصلی استان 14 درصد افزایش،  مجموع کمیسیون های شهرستان 21 درصد و در کارگاه های زیر مجموعه کمیسیون اصلی 110 درصد افزایش برگزاری جلسات را داشته ایم.

وی همچنین عنوان کرد: در حوزه اجرای مصوبات کمیسیسون ها در استان5 درصد، شهرستان 29 درصد و کارگروه هم 10 درصد افزایش داشته ایم.

جهانیان در ادامه تصریح کرد: در سال 92 برابر امار اعلام ستاد مرکزی حجم قاچاق کالا واردی 25 میلیارد دلار بود که با اقدامات صورت گرفته در سال 95 به 12میلیارد دلار کاهش پیدا کرده.

دبیر کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق در پایان از افزایش کشف گوشی موبایل، لوازم آرایش، لوازم یدکی خودرو، برنج، پارچه و کود شیمیایی در لرستان خبر داد و افزود: در حوزه قضایی شاهد 2 برابر شدن دستگیری متهمان و 53 برابر شدن خودروهای توقیف شده هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز