خبرگزاری کار ایران

بهرام براری خبر داد:

آغاز طرح نظارتی بر بازار ویژه ایام پایانی سال و نوروز 96 در لرستان

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۴۵۵

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: طرح نظارتی ویژه نظارت بر بازار در ایام پایانی سال و نوروز 96 با محوریت تعزیرات حکومتی در لرستان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد، بهرام براری در نشست خبری افزود: طرح ویژه نظارت بر بازار لرستان در ایام پایانی سال از ۲۸ ام بهمن‌ماه سال‌جاری شروع شده و تا ۱۵ فروردین ۹۶ ادامه دارد.

وی با تشریح جزئیات اجرای این طرح اظهار داشت: این طرح در ۳ حوزه کالا و خدمات، بهداشتی، دارویی و درمانی و قاچاق کالا و ارز اجرا می‌شود و در سطح شرکت‌های مسافرتی، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، مراکز اسکان و پذیرایی، اقامتگاه‌ها زائرسراها و هتل‌ها، اماکن تاریخی، تفریحی و فرهنگی اجرا می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان تاکید کرد:  با اجرای این طرح بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، رستوران‌ها سالن‌های غذاخوری شهری، قنادی‌ها، انبارها، سردخانه‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای نظارت می‌شود.

وی افزود: میادین میوه و تره‌بار، نمایشگاه‌های بهاره، جایگاه‌های سوخت، مراکز بهداشتی و درمانی، درمانگاه‌ها آمبولانس های خصوصی و همه امور بهداشتی، آرایشگاه‌های زنانه و مردانه و... با اجرای این طرح مورد نظارت و بررسی قرار می‌گیرند.

براری با اشاره به اینکه این آمادگی را داریم آنچه که ستاد خدمات سفر استان در محدوده مقررات قانونی برای نظارت در این ایام ابلاغ شود را نیز ورود کنیم، گفت: متناسب با کالاها و خدماتی که نظارت می‌شوند، دستگاه‌های اجرایی و نظارتی دیگر نیز تعزیرات حکومتی را در اجرای این طرح حمایت و پشتیبانی کرده و مشارکت جدی خواهند کرد.

وی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، دامپزشکی لرستان، سازمان تاکسیرانی، جهاد کشاورزی لرستان، شرکت غله و شرکت نفت در اجرای طرح ویژه نظارتی اداره کل تعزیرات حکومتی را همراهی می‌کنند.

براری تصریح کرد: این طرح در ساعات اداری در قالب شعب ثابت و روسای شعب نشسته در واحدهای اداری مرکز استان و شهرستان‌ها اجرا شده و آمادگی دریافت اخبار و گزارش‌ها از منابع مردمی، رسمی و غیررسمی را دارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان با تاکید بر اینکه در لرستان ساعت کسب و کار بعدازظهر است و مخصوصا در این ایام پایانی سال، شلوغی بازار و فعالیت واحدهای صنفی در بعدازظهر است و متناسب با همین موضوع و براساس ابلاغیه سازمانی علاوه بر ساعات اداری پس از وقت اداری نیز در قالب شعب سیار که در مرکز استان دو شعبه و در هر شهرستان یک شعبه است نظارت‌ها اعمال می‌شود، افزود: برای روز عید و روز ۱۳ فرودین نیز شعب سیار متناسب را پیش‌بینی کرده‌ایم.

براری با اشاره به اینکه سامانه پیامکی ۳۰۰۰۹۶۵۱ و تلفن ۳۳۳۲۵۰۵۸ برای دریافت گزارش‌های مردمی در نظر گرفته شده و مردم می‌توانند مستقیما گزارش‌های خود را با مسئولان تعزیرات حکومتی در میان بگذارند، اظهار داشت: برخورد محکم و قاطع با متخلفان را در دستور کار داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز