خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز لرستان:

عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۰۷ روستا در لرستان آغاز شده است

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۹۹۳

مدیرعامل شرکت گاز لرستان از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۰۷ روستا در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، حشمت‌الله شمس خرم‌آبادی امروز در مراسم افتتاح گازرسانی به روستاهای لرستان افزود: امروز شاهد افتتاح گازرسانی به ۱۵۰ روستای استان با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان هستیم. همچنین کار گازرسانی به ۲۰۷ روستای استان از امروز آغاز می شود.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری ۱۴۰ میلیارد تومانی شرکت گاز در لرستان عنوان کرد: در حال حاضر ۷۱ درصد جمعیت روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان گازرسانی شده اند.

مدیر عامل شرکت گاز لرستان بیان داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته این عدد در سال آینده به ۸۰ درصد می رسد.

شمش خرم‌آبادی با بیان اینکه سال آینده نیز ضریب گازرسانی در شهرهای لرستان به ۹۰ درصد می رسد، گفت: هم اکنون ضریب گازرسانی به شهرهای لرستان ۸۸ درصد است.

وی با اشاره به اینکه در لرستان یک شهرستان سبز داریم، افزود: تا خرداد ماه سال ۹۶ تعداد روستاهای گازرسانی شده لرستان به یک هزار روستا می رسد.

مدیر عامل شرکت گاز لرستان ادامه داد: تا قبل از دولت تدبیر و امید تعداد روستاهای گازرسانی شده لرستان ۳۲۷ مورد بود که در این دولت ۶۳۰ روستای استان گازرسانی شده است.

شمس خرم آبادی تاکید کرد: طی چهار سال گذشته در سطح کشور تحول اساسی در بعد گازرسانی کشور صورت گرفت است و همچنین زیرساختهای گازرسانی در کشور توسعه یافته است.

وی با تاکید بر اینکه در این مدت گاز محور توسعه در کشور بوده است، عنوان کرد: ۷۰ درصد سند انرژی کشور را گاز تشکیل می دهد.

مدیر عامل شرکت گاز لرستان اظهار داشت:علیرغم اینکه کشور ترکمنستان خط انتقال گاز را بست اما مدیران تولید شرکت گاز اجازه ندادند که خللی در بحث تامین گاز مردم ایجاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز