خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران لرستان:

بیشترین بارندگی در «ایمان‌آباد» شهرستان دورود ثبت شد

asdasd
کد خبر : ۴۴۴۰۱۴

مدیر کل مدیریت بحران استان لرستان با اشاره به جزئیات بارش‌ها در این استان گفت: بیشترین میزان بارندگی در ایمان آباد شهرستان دورود ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، رضا آریایی ظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به جزئیات بارش‌ها در لرستان تا ساعت ۱۱ امروز اظهار داشت: میزان بارش ها در منطقه ایمان آباد ۲۴ میلی متر، در شهرستان دورود ۲۳ میلی متر، در شهرستان ازنا ۲۱ میلی متر، در منطقه شول آباد ۱۶ میلی متر و در خرم آباد ۱۵ میلی متر بوده است.

وی اظهار داشت: میزان این بارش ها در سپیددشت ۱۴ میلی متر، در شهرستان الیگودرز ۱۳ میلی متر، در شهرستان بروجرد ۱۰ میلی متر و در منطقه سیلاخور ۷ میلی متر بوده است.

آریایی همچنین عنوان کرد: در شهرستان رومشکان ۶ میلی متر، در شهرستان پلدختر ۴ میلی متر و در شهرستان الشتر ۳ میلی متر بارندگی ثبت شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استان لرستان اظهار داشت: میزان بارندگی ثبت شده در شهرستان کوهدشت ۲ میلی متر و در شهرستان نورآباد یک میلی متر بوده است.

آریایی با بیان اینکه بارش ها تا ظهر فردا به صورت منقطع ادامه خواهد داشت، یادآور شد: عصر امروز شدت بارندگی ها به خصوص در مناطق شرقی و جنوب استان افزایش خواهد یافت.

آب‌گرفتگی معابر خرم‌آباد بر اثر بارش باران

به گزارش ایلنا،به علت بارش نسبتاً شدید باران که از عصر روز گذشته تا امروز در لرستان آغاز شده، باعث آب‌گرفتگی معابر خرم‌آباد و چند شهر دیگر لرستان شد.

 در چند نقطه از سطح شهرستان خرم‌آباد خیابان انقلاب و بلوار ولایت و سه‌راهی گلدشت محل احداث زیرگذر دچار آب‌گرفتگی شد.

بر اساس گزارش هواشناسی لرستان این ناپایداری‌ها تا صبح سه‌شنبه ادامه دارد و باعث سیلابی شدن مسیل‌ها در اغلب نقاط پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز