خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان :

بارندگی‌ها در استان لرستان تا روز دوشنبه ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۴۴۱۳۳۸

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان‌گفت: بارش سامانه اخیر به صورت برف و باران با شدت و ضعف تا بامداد فردا دوشنبه ادامه خواهد داشت.

 به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، رضا آریایی با بیان اینکه بارش در گردنه‌ها و ارتفاعات استان به صورت برف بوده است، افزود: بارش‌های ناشی از ورود سامانه بارشی که صبح روز شنبه آغاز شده همچنان به صورت برف و باران ادامه دارد اما در حال حاضر تمامی محورهای ارتباطی اصلی باز است و تردد به آرامی در آن جریان دارد.

وی با بیان اینکه بارش در گردنه‌ها و ارتفاعات به صورت برف است، اظهار کرد: تا اواسط هفته آینده نیز بارش های منقطع و ناپیوسته برای استان پیش بینی شده است.

آریایی گفت: بنابر اعلام فرمانداران، در بارندگی‌های اخیر به برخی از راه‌های روستایی استان خسارت وارد شده است.

وی متوسط بارش استان طی 24 ساعت گذشته را 27 میلیمتر عنوان کرد و افزود: در این مدت الشتر با متوسط 45 میلیمتر بیشترین بارش ها را داشته است.

وی میزان بارندگی در پلدختر را 14 میلیمتر ، خرم آباد 32 ، بروجرد 22، ازنا 19 و الیگودرز را 14میلیمتر عنوان کرد.

آریایی اضافه کرد: همچنین بارش ها در رومشکان 32 ، دورود 22 ، نورآباد 34 و کوهدشت نیز 38 میلیمتر بوده و آبگرفتگی معابر در برخی نقاط استان وجود دارد. در گفت‌وگو با رسانه ها اعلام شد؛

 مدیر کل مدیریت بحران لرستان آریایی از وارد شدن خسارت به تعدادی از راه‌های روستایی در برخی نقاط استان بر اساس اعلام فرمانداران در شهرستان ها خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز