خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان مطرح کرد؛

رشد 15 درصدی پرداخت تسهیلات ازدواج در لرستان

asdasd
کد خبر : ۴۳۵۹۸۰

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان لرستان گفت: میزان پرداخت تسهیلات ازدواج در لرستان رشد 15 درصدی داشته اما پرداخت تسهیلات ازدواج در برخی از بانک‌ها و موسسات رضایت‌بخش نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، علی هادی چگنی در جمع خبرنگاران افزود: همه مدیران بانک‌ها و موسسات باید در جهت رفع موانع سر راه ازدواج جوانان و ترویج فرهنگ ازدواج در استان فعال باشند.

وی اظهار داشت: خوشبختانه پرداخت تسهیلات ازدواج در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در این استان رشد 15 درصدی داشته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان لرستان تاکید کرد: میزان پرداخت تسهیلات ازدواج از تاریخ 25 شهریور سال جاری 31 درصد اعتبارات مصوب بانک‌ها بوده که با پیگیری‌های استاندار لرستان این میزان در ماه جاری به 4/45 افزایش یافته است.

چگنی تاکید کرد: میزان پرداخت تسهیلات ازدواج در برخی از بانک‌ها و موسسات رضایت بخش نیست، که این بانک‌ها مکلف به پرداخت تسهیلات ازدواج حداکثر به میزان 75درصد مبالغ مصوب خود تا یک ماه آینده شدند.

وی افزود: در مدت مذکور اعتبارات مصوب بانک‌ها نیز افزایش یافته است و این افزایش پرداخت تسهیلات در این راستا بیانگر تعامل و پیگیری دستگاه‌های اجرایی مرتبط بوده است.

به گفته هادی چگنی در سالی که مزین به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است باید تلاش بیشتری در راستای امر مهم ازدواج صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز