خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور خبر داد:

لرستان رتبه نخست ارتقاء شاخص‌های پژوهشی سازمان پزشکی قانونی را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۴۲۷۹۰۳

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: پزشکی قانونی استان لرستان رتبه نخست ارتقاء شاخص‌های کمی و کیفی پژوهشی کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان لرستان، دکتر احمد شجاعی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور ضمن اعلام این خبر از مدیرکل پزشکی قانونی لرستان به لحاظ فعالیت‌های ارزنده ایشان و کسب رتبه نخست ارتقاء شاخص های کمی و کیفی پژوهشی کشور در سال 1394 از بین استانهای غیر قطب تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

مدیر کل پزشکی قانونی استان لرستان با اشاره به تلاش در جهت پیشبرد اهداف پژوهشی در استان لرستان افزود: تلاش و پشتکار کارشناسان و متخصصان جهت ارائه ایده های پژوهشی و کاربردی، تعامل مناسب با مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی و تلاش ویژه کمیته پژوهشی این اداره کل، منتج به کسب رتبه برتر استانهای غیر قطب کشور در سال 1394 شد.

حمید رضا نظیفی به اهمیت جایگاه پژوهش در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مزین شده اشاره کرد و اظهار داشت: فعالیت‌های علمی پشتوانه سازمان‌پزشکی‌قانونی‌کشور است و خوشبختانه در سال‌های اخیر شاهد رشد و ترقی پزشکی قانونی بوده‌ایم و هر چه سطح علمی و تخصصی این رشته بالاتر برود تأثیر مستقیم در کیفیت و نتیجه کار دارد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش همه همکاران و اعضای کمیته پژوهشی، پزشکی قانونی استان لرستان را یکی از پویاترین دستگاه های استان در امر پژوهش دانست و ابراز امیدواری کرد در سال‌های آتی نیز شاهد رشد و پویایی بیشتر فعالیت‌های پژوهشی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز