خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار لرستان مطرح کرد:

ایجاد اشتغال سه هزار و ۳۶۲ نفر با اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در لرستان

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۰۰۹

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان گفت: میزان اشتغال ایجاد شده با اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی سه هزار و ۳۶۲ نفر بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، مهرداد غضنفری روز یکشنبه در حاشیه نشست با خبرنگاران اظهار داشت: علاوه بر این میزان اشتغال همچنین ۱۵۴ پروژه در راستای تحقق اهداف سند اقتصاد مقاومتی در لرستان پیش بینی شده است.

وی افزود: در مجموع از محل دو سند اشتغال و اقتصاد مقاومتی که محورهای اصلی استان هستند ۱۶۸ طرح اقتصادی تا پایان سال ۹۵ و ابتدای ۹۶ به بهره برداری می رسد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان ادامه داد: از مجموع این پروژه‌ها ۹۳ طرح به طور کامل افتتاح شده و ۶۱ پروژه دیگر نیز به صورت فازبندی در حال اجرا است.
 

وی با بیان اینکه میزان  ایجاد اشتغال سه هزار و ۳۶۲ نفر با اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در لرستان بوده است.، تاکید کرد: طرح های به بهره برداری رسیده شامل ۸ طرح در حوزه خدمات، ۶۷ طرح در حوزه صنعت، ۸ طرح در حوزه کشاورزی و ۱۰ طرح در بخشهای مختلف دیگر است.

وی اضافه کرد: این طرح ها در قالب ۶۶۳ پروژه با حجم سرمایه گذاری هشت هزار و ۹۵۳ میلیارد تومان باید در استان اجرایی شوند.

غضنفری‌تصریح کرد ادامه داد: البته هر کدام از این ۶۶۳ پروژه شامل زیر بخش ها و زیرمجموعه‌های مختلفی نیز هستند.

غضنفری تصریح کرد: این ۶۶۳ پروژه شامل ۲۰۷ پروژه اقتصادی، ۲۷ پروژه فرهنگی، ۳۵ طرح برنامه‌ریزی و ۳۹۴ پروژه عمرانی است.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان گفت:  راه اندازی طرح هایی از جمله کشت و صنعت، اجرای پروژه انتقال آب «کاکارضا» به شهر خرم آباد، افتتاح سد حوضیان، افتتاح و راه اندازی ۹۶۸ طرح در هفته دولت، پیگیری اجرای راه آهن خرم آباد -  درود - اندیمشک و تطویل و توسعه باند و ایمنی فرودگاه خرم آباد از جمله پروژه های اقتصاد مقاومتی اجرا شده در استان است.

مهرداد غضنفری اظهار داشت: همچنین طرح توسعه فرودگاه خرم آباد با ۵۳ میلیارد تومان اعتبار به زودی به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز