خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان مطرح کرد:

دولت فعالیت بخش خصوصی را تسهیل کرده است

asdasd
کد خبر : ۴۱۴۱۹۰

استاندار لرستان گفت: تا قبل از اصل 44 طرح های بزرگی در استان لرستان اجرا نشده بود ولی اکنون دولت فعالیت بخش خصوصی را تسهیل کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد، هوشنگ بازوند روز دوشنبه در جریان دیدار وزیر اطلاعات با نماینده ولی فقیه در استان افزود: علیرغم حدود 40 سال پس از پیروزی انقلاب، در لرستان نیروگاهی حتی به ظرفیت 100 مگاوات وجود ندارد در حالیکه برخی استان‌های همجوار دارای نیروگاه 2 هزار مگاواتی هستند.

وی اظهار داشت: خوشبختانه رئیس‌جمهوری دستور سرمایه‌گذاری برای تولید پنج هزار مگاوات برق در کشور را صادر کرد که یکهزار مگاوات از این میزان در لرستان انجام می شود.

بازوند تصریح کرد: در حال حاضر نیز اقداماتی در این راستا توسط وزارت نیرو در دست انجام است.

استاندار لرستان تاکید کرد: دولت دکتر روحانی به لرستان عنایت کافی داشته و در مصوبات خود توجه ویژه ای به این استان مبذول داشته است.

استاندار لرستان با تقدیر از مجموعه هیات دولت در خصوص توجه به استان گفت: سه سفر معاون اول رئیس جمهوری و وزرای مختلف، بیانگر این مهم است.

بازوند با بیان اینکه همدلی مسئولان موجب انعکاس مطالبات حقیقی و واقعی مردم شده است، ادامه داد: تا قبل از اصل 44 طرح های بزرگی در استان لرستان اجرا نشده بود ولی اکنون دولت فعالیت بخش خصوصی را تسهیل کرده است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه برخی صنایع استان برای تامین انرژی مشکل دارند گفت: انتظار می‌رود همکاری لازم برای تاسیس و راه اندازی نیروگاه برق در لرستان صورت گیرد.

بازوند تاکید کرد: در شرایط کنونی، از حضور سرمایه گذاران در استان حمایت می شود به نحوی که پس از برجام، نخستین شرکت خارجی سرمایه گذار در حوزه کشاورزی کشور، در لرستان فعال شده است.

وی اظهار داشت: فراهم‌شدن بستر مناسب برای فعالیت بخش خصوصی در استان مرهون وحدت و امنیت ایجاد شده در لرستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز