خبرگزاری کار ایران

تجلیل از رزمندگان شاغل در بانک‌ ملی لرستان

در آیینی با حضور سرپرست اداره امور شعب بانک‌های استان لرستان از رزمندگان شاغل در بانک ملی با اهدا لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، در این آیین از جهانگیر نیک روش، سید شمس اله موسوی و پیمان دادفر سه نفر از رزمندگان شاغل در بانک با اهدا لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

در این آیین ریاست بانک ملی ایران و سرپرست اداره امور شعب استان لرستان بیژن مقدم بیرانوند ضمن تبریک هفته دفاع مقدس افزود: کارکنان رزمنده شاغل در بانک ملی از پاک ترین و متعهدترین کارکنان این بانک هستند.

وی با بیان اینکه صنعت بانکداری از ارکان اصلی هر اقتصادی به حساب می‌آید و مشتریان نقش کلیدی در آن دارند، اظهار داشت: مشتری مداری، کارکنان تلاشگر و صادق از شاخصه‌های مهم بانک ملی ایران است و کلیه واحدهای بانکی گرایش به مشتری داشته و سمت و سوی فعالیت همه آنها جلب رضایت و جذب مشتری است.

وی با اشاره به اینکه بانک ملی ضمن ایجاد رضایت مشتری، سطح وفاداری وی را به بانک افزایش داده و علاوه بر کسب منافع بیشتر، سعی در حضور بهتر و قوی تر در میدان رقابتی دارد، تصریح کرد: رزمندگان شاغل در بانک در دوران دفاع مقدس اخلاص و ایثار، گذشت و فداکاری نمودند و امروزه نیز در سنگری دیگر با ایفای نقش می پردازند که قابل تقدیر است.

سرپرست اداره امور شعب استان لرستان تصریح کرد: رزمندگان شجاع دوران دفاع مقدس در زمانی که احساس تکلیف کردند، کسب و کار ،زندگی، همسر، فرزند و خانواده خود را رها نمودند و در مقابل دشمن سینه سپر کردند و اجازه تعرض بیگانگان به خاک مقدس ایران اسلامی را ندادند.

در این آیین که با حضور رئیس، معاونین و مسئول امور ایثارگران در بانک ملی استان لرستان و تنی چند از همکاران رزمنده به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، سید محسن طاهری نماینده امور ایثارگران در بانک ملی استان لرستان نیز ضمن گزارشی از عملکرد چگونگی رسیدگی به خانوادهای معظم شاهد و ایثارگر در بانک ملی استان لرستان از بیژن مقدم بیرانوند بابت برگزاری مراسمات مختلف و تجلیل از خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان شاغل در بانک تشکر و قدر دانی کرد.

گزارش از سجاد آریان پور

کد خبر : ۴۱۳۸۵۷