خبرگزاری کار ایران

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس؛

نمایش «روشان» در لرستان به روی صحنه رفت

asdasd
کد خبر : ۴۱۳۷۶۷

رئیس حوزه هنری لرستان گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس نمایشژ«روشان» در تالار ماه حوزه هنری لرستان به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد،  محمد امیدی پور با اشاره به نمایش این اثر در تالار ماه حوزه هنری استان افزود: روشان یکی از ۵ اثر نمایشی است که در سال جاری در حال تولید در واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری لرستان است.
 
وی اظهار داشت: این اثر در سال ۹۵ توانسته است رتبه نخست جشنواره سراسری تیرنگ را به خود اختصاص دهد و امیدواریم سایر آثار نمایشی تولید شده نیز بتوانند نمایندگان شایسته‌ای برای تئاتر لرستان در جشنواره ها باشند.

مدیر کل حوزه هنری لرستان گفت: اثر «روشان» پس از اجرای عمومی در هفته دفاع مقدس خود را برای شرکت در جشنواره های استانی و منطقه ای آماده می کند.

 پور احمدیان نویسنده و کارگردان نمایش روشان نیز در حاشیه اجرای عمومی این اثر افزود: تئاتر هنری است که عناصر ذاتی آن همچون حرکت، نور و بیان با هیجان و جنبشی که در مفهوم هنر جنگ نهفته است قرابت دارد و می تواند هنری مناسب برای بیان مفاهیم عمیق دفاع مقدس باشد.

وی اظهار داشت:«روشان» روایت رویدادی است که در بیرون اتفاق افتاده و پایان یافته است ولی در درون شخصیت اصلی داستان همچنان در حال روی دادن است.
 
 به گزارش ایلنا، همزمان با هفته دفاع مقدس نمایش «روشان» در تالار ماه حوزه هنری لرستان به روی صحنه رفت، نمایش«روشان»از تولیدات حوزه هنری لرستان، اثری‌است که ضمن روایت روزهای دلهره‌آور آغازین جنگ امتداد این رویداد را در دوران پس از جنگ جستجو می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز