خبرگزاری کار ایران

در بیمارستان شریعتی تهران انجام شد؛

اهدای اعضای بدن یک بیمار مرگ مغزی در الیگودرز

مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان الیگودرز گفت: اعضای بدن یک بیمار مرگ مغزی در شهرستان الیگودرز به بیماران نیازمند اهدا شد.

حمید ملک محمودی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در الیگودرز با اعلام این مطلب افزود: این اهداء عضو از آقای سجاد سرلک جوان 26 ساله الیگودرزی بود که به علت سکته مغزی دچار مرگ مغزی شده بود واهداء اعضاء این مرحوم موجب نجات و ادامه زندگی چند بیمار نیازمند به عضو شد.

وی با بیان اینکه اهدای اعضای بدن یک بیمار مرگ مغزی 26 ساله در این شهرستان به بیماران نیازمند عضو حیاتی دوباره بخشید، اظهار داشت: تمام اعضای بدن سجاد سرلک جوان 26 ساله الیگودرزی که در حین عمل جراحی دچار مرگ مغزی شده بود در بیمارستان شریعتی تهران با اعلام رضایت خانواده وی به نیازمندان اهدا شد.

وی تصریح کرد: سرلک در حین عمل جراحی کتف دچار مرگ مغزی شده و مراقبت و درمان وی نیز بی نتیجه مانده بود که سرانجام با اظهار نظر تیم پزشکی اعضای بدن وی در اختیار بیماران نیازمند قرار گرفت.

ملک محمودی با بیان این که امکان برگشت به زندگی دوباره برای بیمار مغزی وجود ندارد، گفت: رضایت به موقع خانواده این بیمار مرگ مغزی باعث شد تا اعضای بدن بیمار به نیازمندان اهدا شود.

کد خبر : ۴۱۳۷۶۰