خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم پایانی نمایشگاه خیریه "مهر در انتظار مهربانی" در خرم‌آباد

شامگاه چهارشنبه،سی و یکم شهریور ماه سال جاری، مراسم اختتامیه نمایشگاه خیریه "مهر در انتظار مهربانی" به نفع نیازمندان، در محل پارک کیو میدان نیلوفر برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم که با برنامه‌ها و جشن جانبی همراه بود گروهی از مدیران و مسوولان استانی از جمله هوشنگ بازوند استاندار لرستان، اصلانی معاونت عمرانی استانداری، سید سعید شاهرخی معاونت سیاسی استانداری لرستان، حجت الاسلام حنان مدیر کل ارشاد اسلامی، امیرناصر غلامرضایی، کبری حافظی همسر شهید زنده سید نورخدا موسوی و مظفر افشار پدر بلوط ایران حضور داشتند.

مراسم اختتامیه نمایشگاه خیریه "مهر در انتظار مهربانی" با همکاری شهرداری خرم‌آباد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل میراث فرهنگی استان برگزار شد.

در روزهای گذشته نیز برخی از مسوولان و مدیران استان از جمله نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و معاونان، نیروی انتظامی، اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری خرم‌آباد از نمایشگاه بازدید کردند.

چهارمین روز از برپایی نمایشگاه "مهر در انتظار مهربانی" با حضور گسترده مهرورزان، از 28 تا 31 شهریور به مدت چهار روز میزبان عموم مردم مهر دوست خرم‌آباد بود.

عواید حاصل از این نمایشگاه صرف نیازمندان خواهد شد.

گزارش از سجاد آریان پور

کد خبر : ۴۱۲۹۶۰