خبرگزاری کار ایران

با قهرمانی دو تیم آزاد و فرنگی رخ داد؛

اقتدار لرستان در لیگ برتر کشتی کشور

asdasd
کد خبر : ۴۰۶۹۵۲

پس از کشتی‌آزاد، تیم کشتی‌ فرنگی بیمه‌رازی لرستان در لیگ‌برتر کشتی قهرمان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد، تیم کشتی فرنگی بیمه رازی لرستان عصر پنجشنبه در دیدار فینال مقابل آنزان ایذه با اقتدار 7 بر یک به برتری رسید و به مقام قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یافت.خرم 

با کسب این پیروزی تیم کشتی بیمه رازی لرستان با اقتدار کامل در کشتی آزاد و فرنگی به مقام نخست مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور دست یافت.

در این دوره از مسابقات تیم ستارگان ساری دوم و رعد پدافند سوم شدند.

همچنین  در مسابقه رده‌بندی سینا صنعت ایذه با برتری 6 بر 2 مقابل پیام نور خوزستان به مقام سوم رسیده بود.

 تیم پیام نور مازندران از حضور در این مسابقه انصراف داد.

 تیم  بیمه رازی لرستان با 2 تیم در رشته‌های آزاد و فرنگی شرکت کرد که سکان هدایت تیم کشتی آزاد بیمه لرستان را  غلامرضا محمدی به عنوان سرمربی و شهرام سبزواری به عنوان مدیرفنی به عهده داشتند.

همچنین حسن رنگرز و طالب نعمت‎پور نیز سرمربی و مدیرفنی تیم فرنگی بیمه‌رازی لرستان هستند.

در نتایج انفرادی فینال کشتی فرنگی  بین بیمه رازی لرستان و آنزان ایذه با دیدار سامان عبدولی در وزن 59 کیلوگرم و میلاد تیموری آغاز شد که در پایان عبدولی با نتیجه 8 بر صفر پیروز شد.

در ادامه مهدی زینی‌وند در وزن 66 کیلوگرم توانست 5 بر 4 مقابل صمد داودی به عنوان پیروز میدان شناخته شود.

همچنین در بازی سوم، رسول گرمسیری در وزن 71 کیلوگرم با ضربه فنی صمد داودی را از پیش رو برداشت.

در وزن 75 کیلوگرم پیام بویری نیز با برتری کامل توانست 8 بر صفر احسان موسوی را شکست دهد و به عنوان پیروز میدان شناخته شود.

در وزن 80 کیلوگرم میلاد خسروی از بیمه رازی لرستان در یک جدال نفس‌گیر مقابل حمیدرضا صارم با نتیجه 12بر 4 به برتری دست یابد.

 اما در 85 کیلوگرم علی قیطاسی به دلیل مصدومیت در اواسط مسابقه انصراف داد و دست مسعود مرادی از آنزان ایزه به عنوان برنده بالا رفت.

در ادامه سید مصطفی صالحی‌زاده از بیمه‌رازی در وزن 98 کیلوگرم مقابل محمد مدرسی روی تشک رفت که در پایان این دیدار با نتیجه 6 بر صفر پیروز شد.

بازی پایانی بین بیمه‌رازی و آنزان ایزه با رویارویی سنگین وزن‌های 130 کیلوگرم انجام شد که در پایان امیر قاسمی توانست با نتیجه 8 بر صفر مقابل شادمان عظیمی به پیروزی دست یابد. 

مسابقات لیگ‌برتر کشتی باشگاه‌های کشور دهم و یازدهم شهریورماه امسال در سالن شهید چاغروند مجموعه تختی خرم‌آباد برگزار شد و تیم‌های برتر این رقابت‌ها مجوز حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان را کسب کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز