خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم کشتی فرنگی بیمه رازی لرستان؛

آمادگی فرنگی‌کاران لرستان برای درخشش در مسابقات لیگ برتر

سرمربی تیم کشتی فرنگی بیمه رازی لرستان گفت: کشتی‌گیران فرنگی کار لرستانی برای درخشش در مسابقات لیگ برتر از آمادگی بسیار خوبی برخوردارند.

حسن رنگرز در حاشیه مسابقات لیگ برتر کشتی کشور  در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خرم آباد افزود: نتایج به دست آمده، تاکنون بسیار مثبت است و با توجه به اینکه فرنگی کاران تمریناتی فشرده و مناسب داشته‌اند انتظار قهرمانی دور از دست انتظار نیست.

وی اظهار کرد: خوشبختانه مسابقات در زمان خوبی در حال برگزاری است و در این فاصله زمانی مسابقات برون مرزی به حداقل رسیده و ورزشکاران با تمام توان خود می‌توانند در لیگ برتر حضور یابند.

وی با بیان اینکه شاهد حضور ستارگان کشتی ایران در این مسابقات هستیم، اظهار کرد: حضور اسپانسر مالی در لرستان و تعیین ترکیبی از کشتی‌گیران که بتوانند شایسته لرستان باشند، اتفاق مبارکی است و قطعا نقطه عطفی در سیر جهش کشتی لرستان خواهد بود.

وی با بیان اینکه تیم کنونی کشتی فرنگی لرستان برای ماندگاری در این مسابقات نیازمند شرایطی است که باید فراهم شود، تصریح کرد: برای آینده کشتی لرستان و ماندن اسپانسر مالی و ادامه روند رویدادهای ورزشی در لرستان نیازمند به حمایت کلان مسئولان استان است.

سرمربی تیم کشتی فرنگی بیمه رازی لرستان با تاکید بر اینکه خدمت به لرستانی‌ها برای من افتخار است، افزود: تاکنون هم برگزاری مسابقات و هم درخشش کشتی‌گیران ایده آل بوده است و امیدواریم شاهد برگزاری مسابقاتی پرشور و در عین حال به دور از مسائل حاشیه‌ای باشیم.

کد خبر : ۴۰۶۹۱۳