خبرگزاری کار ایران

در پایان هفته‌دولت صورت می‌گیرد؛

تجلیل از دستگاه های برتر استان در بحث اطلاع رسانی، خدمات و اقدامات دولت

asdasd
کد خبر : ۳۹۹۷۶۸

مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان گفت: در پایان هفته دولت از دستگاه‌های برتر استان در بحث اطلاع رسانی خدمات و اقدامات دولت تجلیل به عمل آید.

 به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد، بهرام رشیدی‌نیا امروز در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان با تشریح برنامه‌های هفته دولت در استان لرستان افزود: ۱۵ برنامه برای تشریح خدمات دولت از سوی دستگاه‌های اجرایی استان در هفته دولت تهیه شده و در پایان هفته دولت تجلیل از دستگاه‌های برتر استان در بحث اطلاع رسانی خدمات و اقدامات دولت تجلیل به عمل آید.

وی اظهار داشت: همچنین اقدامات هفته دولت که از سوی دستگاه‌های اجرایی صورت می گیرد مستندسازی  می‌شود. 

رشیدی‌نیا تصریح کرد: در هفته دولت  شیوه‌هایی درباره نحوه اطلاع رسانی خدمات و اقدامات دولت تنظیم شده و برای این منظور برنامه هایی از سوی نهاد ریاست‌جمهوری و وزارت‌کشور برای ما ارسال شده و ما نیز برنامه هایی در این زمینه تدوین کرده ایم.

برگزاری تورهای بازدید برای اصحاب رسانه

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان همچنین به برگزاری تورهای بازدید از پروژه های استان برای اصحاب رسانه، فعالان سیاسی و اقتصادی توسط دستگاه‌های اجرایی در هفته دولت اشاره کرد و گفت: برای این منظور سه تور بازدید پروژه درنظر گرفته شده است.

رشیدی‌نیا برگزاری نشست‌های خبری و تشریح عملکرد دولت توسط دستگاه‌های اجرایی را از دیگر برنامه‌های هفته دولت دانست و افزود: تمام دستگاه های اجرایی استان باید در ایام هفته دولت هر کدام با سه خانواده شهید دیدار کنند.

وی بر حضور مدیران کل در جلسات شورای اداری شهرستان‌ها و دیدار و حضور آنها در منزل مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در هفته دولت امسال تاکید کرد و بیان داشت: چاپ گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی به صورت ویژه نامه مقایسه‌ای، انتشار گزارش عملکرد یا افتتاح پروژه‌ها در رسانه‌های محلی و حضور مدیران در گروه‌ها و تالارهای مجازی بصورت نشست‌های خبری از دیگر برنامه‌های تدوین شده برای اطلاع‌رسانی عملکرد دولت در ایام هفته دولت است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان اضافه کرد: برگزاری دیدارهای مردمی، حضور در برنامه‌های شبکه استانی و تشریح عملکرد دولت، چاپ بنر و پوستر از عملکرد دستگاه ها و نصب آنها در میادین پرتردد شهرها و برگزاری نمایشگاه مجازی از جمله نمایشگاه عکس، فیلم، کلیپ و... در فضای مجازی به تعداد ۲۰ مورد از برنامه های تدوین شده برای دستگاه های اجرایی طی هفته دولت است.

رشیدی‌نیا اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی استان برای انتشار اخبار خود در هفته دولت باید با خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری ارتباط موثری داشته باشند.

وی عنوان کرد: مستندسازی تمامی اقدامات و فعالیت‌هایی که در ایام هفته دولت صورت می‌گیرد همچنین اطلاع‌رسانی گسترده در فضاهایی مانند مساجد، نماز جمعه و ... از دیگر برنامه‌های ۱۵گانه تدوین شده برای دستگاه‌های اجرایی در هفته دولت است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز