خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

افتتاح 5 پروژه عمرانی در هفته تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۳۸۹۶۶۴

مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان گفت: در هفته تامین اجتماعی 5 پروژه عمرانی در استان لرستان با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور افتتاح می شود.

دکتر امین بهاروند روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خرم آباد، با اشاره به توسعه خدمات و مراکز درمانی استان لرستان در هفته تامین اجتماعی افزود: در این راستا 5 پروژه عمرانی بیمارستانی و ورزشی نظیر درمانگاه‌های پلدختر و نورآباد، سالن چند منظوره ورزشی و اورژانس بیمارستان تأمین اجتماعی و بخش NICU بیمارستان نرگس دورود افتتاح می‌شود.

وی اظهار داشت: برای این 5 پروژه 13 میلیارد تومان اعتبار از محل بودجه سازمان تأمین احتماعی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه تمام سعی ما بر این است تا خدمات با کیفیت و مطلوبی به بیمه شدگان و مستمری بگیران تحت پوشش سازمان عرضه کنیم، اظهار داشت: برای ساختمان درمانگاه پلدختر 5 میلیارد تومان و برای ساختمان درمانگاه نورآباد 4 میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان بیان کرد: برای تعمیر اورژانس بیمارستان تأمین اجتماعی نیز 1.5 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی اضافه کرد: در کنار زایشگاه بیمارستان نرگس دورود بخش NICU(شامل دو تخت) راه‌اندازی شده است.

بهاروند اضافه کرد: در درمانگاه‌های شهرستان‌های پلدختر و نورآباد پزشک عمومی، دندان‌پزشک، ماما، تزریقات و پانسمان و آزمایشگاه از صبح تا ظهر آماده ارائه خدمات به متقاضیان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز