خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس فتا استان لرستان خبرداد:

دستگیری سارق اینترنتی در استان لرستان

asdasd
کد خبر : ۳۸۹۲۷۹

رئیس پلیس فتا استان لرستان گفت: سارق اینترنتی که به‌ صورت غیرمجاز اقدام به برداشت از حساب بانکی مردم کرده بود در استان لرستان دستگیر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان لرستان،  سرهنگ فرهاد ابدال چگنی رئیس پلیس فتا استان از دستگیری سارق اینترنتی که به‌ صورت غیرمجاز اقدام به برداشت مبلغ 34 میلیون و 400 هزار ریال از حساب بانکی یک شهروند کرده بود خبر داد و اظهار داشت: در پی مراجعه یک شهروند به پلیس فتا استان، مبنی بر اینکه از حساب بانکی وی مبلغ  34 میلیون و 400 هزار ریال به‌ صورت غیرمجاز برداشت‌شده است پیگیری موضوع به‌ صورت ویژه در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های به‌عمل‌آمده از حساب مالباخته مشخص شد متهم در فرصتی مناسب شاکی را جهت انجام کاری فرستاده و با تعریف رمز دوم اینترنتی کارت عابر بانک وی، اقدام به انتقال وجه مذکور می‌کند.

رئیس پلیس فتا لرستان عنوان کرد: پس از انجام تحقیقات تخصصی در نهایت فرد متخلف شناسایی و دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد بیان کرد: شهروندان هرگونه اطلاعات بانکی نظیر شماره کارت و رمز دوم خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز