خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان خبرداد:

توقیف محموله یک میلیارد ریالی قاچاق برنج در استان لرستان

جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: ۲۰ تن برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در الیگودرز کشف شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان لرستان، سرهنگ علی احمدی تبار اظهار داشت: یک دستگاه کامیون حامل 20 تن برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال در الیگودرز کشف شد.

وی افزود: مأموران ایست و بازرسی خمه الیگودرز در حین کنترل خودروهای عبوری در محور الیگودرز - اصفهان  به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را توقیف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان عنوان کرد: مأموران در بازرسی از خودرو مذکور مقدار 20 تن برنج خارجی قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی را کشف و دو نفر را دستگیر کردند.

وی با بیان این‌که کارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعلام‌ کرده‌اند عنوان کرد: متهمان به همراه محموله کشف‌ شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی ‌ربط داده شد.

34 قطعه شی عتیقه در دلفان کشف شد

سرهنگ علی نجات کرمی فرمانده انتظامی شهرستان دلفان اظهار داشت: 34 قطعه شی عتیقه از یک قاچاقچی در این شهرستان کشف شد.

وی افزود: مأموران اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان در پی کسب اخباری مبنی بر این‌که شخصی مبادرت به خرید و فروش اشیاء قدیمی و باستانی می‌کند، بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان عنوان کرد: مأموران در عملیات بازرسی از منزل قاچاقچی 34 قطعه شی عتیقه مربوط به دوره‌های مختلف تاریخی را کشف کردند و در این راستا یک نفر دستگیر و اشیاء عتیقه مکشوفه جهت کارشناسی به اداره میراث فرهنگی ارسال شد.

78 هزار و 600 نخ سیگار خارجی قاچاق در دوره چگنی کشف شد

سرهنگ زارع فرمانده انتظامی دوره چگنی اظهار داشت: 78 هزار و 600 نخ کالای قاچاق دخانی در شهرستان دوره چگنی کشف شد.

وی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر حمل کالای قاچاق به‌ وسیله یک دستگاه مینی‌بوس در محور کوهدشت - دوره چگنی رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران کلانتری مرکزی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی دوره چگنی عنوان کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضایی، خودروی مورد نظر را در محور اعلامی شناسایی و توقیف که در بازرسی از آن 78 هزار و 600 نخ سیگار خارجی قاچاق با مارک‌های مختلف را  کشف کردند و متهم با پرونده متشکله به مراجع ذی‌صلاح معرفی  شد.

دو نفر در لرستان غرق شدند

به گزارش پایگاه خبری پلیس دو جوان 12 و 32 ساله در شهرستان‌های ازنا و خرم‌آباد به علت عدم آشنایی با فنون شنا غرق و جان باختند.

به دنبال گزارشی به مرکز فوریت‌های 110 مبنی بر غرق شدن یک نفر در سد کشاورزی روستای "داود ازنا" بلافاصله تیم‌های انتظامی و امدادی این شهرستان در محل حادثه حاضر شدند و با بررسی به‌ عمل‌ آمده مشخص شد نوجوانی 12 ساله هنگام آب‌تنی در سد کشاورزی این شهرستان به علت عدم آشنایی با فنون شنا غرق و فوت‌ شده است.

یک جوان 32 ساله نیز در آبشار "بیشه" منطقه "سپیددشت" شهرستان خرم‌آباد هنگام آب‌تنی به علت عدم آشنایی با فنون شنا غرق و فوت‌ کرد و جسد غرق‌ شده از آب خارج و به پزشکی قانونی منتقل شد.

کد خبر : ۳۸۸۸۰۵